Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Wyobraź sobie, że właśnie kończysz pracę. Na ekranie twojego smartfona pojawia się powiadomienie o nowym e-mailu. Otwierasz go i uśmiechasz się, widząc wiadomość od twojej ulubionej marki. Zawiera świetnie spersonalizowaną ofertę, dopasowaną idealnie do twoich preferencji zakupowych. Przeglądasz ją z zaciekawieniem, dodając produkty do listy zakupów. Brzmi znajomo? Tak właśnie wygląda skuteczność mailowej komunikacji w … Email to must have w komunikacji w programach lojalnościowych – sprawdź, dlaczego!
Magdalena Niedobecka
W świecie e-commerce liczy się szybkość działania, precyzja i dostęp do aktualnych danych. Dlatego z radością ogłaszamy nasze partnerstwo z Brandly360 – platformą, która dostarcza firmom przewagę dzięki zaawansowanemu monitoringowi rynku.
Czy nadmiar informacji można porównać do smogu zatruwającego powietrze? Oba zjawiska mają podobne skutki uboczne: przeciążenie informacyjne prowadzi do trudności w podejmowaniu decyzji, spadku koncentracji i cyfrowego wypalenia. Przeciążenie cyfrowe w kontekście marketingu oznacza to również zmiany w sposobie, w jaki klienci przyswajają treści reklamowe i podejmują decyzje zakupowe. Badanie „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego … Ekologia informacji, czyli jak nie utonąć w cyfrowym smogu?
To branża turystyczna jako jedna z pierwszych postawiła na programy lojalnościowe, ale czy nadal potrafi utrzymać przy sobie klientów? Z naszego raportu „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych”, że klienci stawiają coraz większe wymagania wobec programów lojalnościowych. A czasy, gdy wystarczyło rzucić kilka punktów za rezerwację hotelu, już minęły. To, co teraz działa, to personalizacja, … Lojalność w turystyce: jak zdobyć serca podróżników?
Jak skutecznie prowadzić marketing w epoce cyfrowego przeciążenia? Każdego dnia jesteśmy bombardowani tysiącami komunikatów marketingowych. Reklamy, powiadomienia, maile, SMS-y – ilość informacji, które do nas docierają wielokrotnie przewyższa naszą zdolność do ich przetwarzania. W takiej rzeczywistości uwaga konsumenta staje się zasobem deficytowym, o który zabiegają marki i platformy cyfrowe. Jak skutecznie docierać do odbiorcy, nie … Badanie: Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia
Wyobraź sobie, że właśnie złożyłeś zamówienie w swoim ulubionym sklepie internetowym. Oczekujesz potwierdzenia, chcesz mieć pewność, że wszystko poszło zgodnie z planem. Po kilku sekundach dostajesz e-mail: „Dziękujemy za zakupy! Twoje zamówienie numer #12345 zostało przyjęte”. Czujesz ulgę, bo wiesz, że wszystko jest na dobrej drodze. To właśnie siła dobrze skonstruowanego maila transakcyjnego – nie … Maile transakcyjne: niedoceniana moc komunikacji z klientem
Jako marketer dokładasz wszelkich starań, aby każda kampania mailingowa trafiła prosto do skrzynek jej odbiorców. Szczególnie dziś, kiedy coraz trudniej złapać jego uwagę. Chcesz, aby wszystko było perfekcyjne: kreacja dopięta na ostatni guzik, CTA zachęcające do klikania, a grupa docelowa dokładnie wyselekcjonowana. Planujesz wysyłkę, klikasz „Wyślij” i patrzysz na to co dzieje się w raporcie… … „Kwarantanna” w email marketingu? Skuteczna komunikacja i wyższa dostarczalność
Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc Walentynki niezależnie od branży!
Standard WCAG 2.2 wprowadza kolejne regulacje dla osób z trudnościami poznawczymi, słabowidzących oraz osób starszych. Wyjaśniamy w jaki sposób tworzyć strony internetowe i treści cyfrowe, aby spełnić wymogi WCAG.
Uruchomiliśmy nowy projekt – podcast „Rekla_mowa”. Jest to nowa przestrzeń, w której marketing, reklama i biznes spotykają się, aby rozmawiać o tym, co w nich najważniejsze – w luźnej, przystępnej formie. W tym podcaście chcemy dzielić się swoją wiedzą, przemyśleniami oraz praktycznymi przykładami, które pomogą zrozumieć, jakimi prawami rządzi się fascynujący świat marketingu. Porozmawiamy o … Podcast o marketingu i reklamie – Rekla_mowa
Rok 2024 przyniósł wiele zmian i wyzwań dla firm działających w sektorze SaaS, ale także niebywałe sukcesy, które pozwalają spojrzeć z optymizmem na przyszłość. Najnowszy raport Elephate „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” to nie tylko kompleksowa analiza trendów w marketingu cyfrowym, ale również dowód na to, że lokalne marki, takie jak nasza, mogą … SARE wśród liderów marketing automation – nasz udział w raporcie Elephate
Black Friday i Cyber Monday to jedne z… i tutaj uwaga…. . . . z najgorętszych dni sprzedażowych w roku 🙂 (bad um tss)
W naszym cyklu publikacji zatytułowanej „Znałem, zapomniałem, z___em” zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie pewnego eksperymentu, który miał na celu zbadanie, jak ludzki mózg radzi sobie z błędami w tekście. W spisie treści, zamiast standardowego „Spis treści”, zamieściliśmy „Spis teści” – drobna, ale istotna pomyłka. Co ciekawe, przez wiele miesięcy ten błąd pozostał niezauważony przez czytelników. Ta … Percepcja na skróty – tajemnicze zakamarki percepcji