Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Rok 2024 przyniósł wiele zmian i wyzwań dla firm działających w sektorze SaaS, ale także niebywałe sukcesy, które pozwalają spojrzeć z optymizmem na przyszłość. Najnowszy raport Elephate „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” to nie tylko kompleksowa analiza trendów w marketingu cyfrowym, ale również dowód na to, że lokalne marki, takie jak nasza, mogą … SARE wśród liderów marketing automation – nasz udział w raporcie Elephate
Magdalena Niedobecka
Black Friday i Cyber Monday to jedne z… i tutaj uwaga…. . . . z najgorętszych dni sprzedażowych w roku 🙂 (bad um tss)
W naszym cyklu publikacji zatytułowanej „Znałem, zapomniałem, z___em” zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie pewnego eksperymentu, który miał na celu zbadanie, jak ludzki mózg radzi sobie z błędami w tekście. W spisie treści, zamiast standardowego „Spis treści”, zamieściliśmy „Spis teści” – drobna, ale istotna pomyłka. Co ciekawe, przez wiele miesięcy ten błąd pozostał niezauważony przez czytelników. Ta … Percepcja na skróty – tajemnicze zakamarki percepcji
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie marketingu cyfrowego, sztuczna inteligencja (AI) zyskuje na znaczeniu, wpływając na kształtowanie email marketingu. W odpowiedzi na te zmiany, wprowadziliśmy koncepcję Mailbox Algorithms Optimization (MAO). Jest to nowatorskie podejście, które naszym zdaniem stanie się nieodzownym narzędziem dla każdego marketera dążącego do utrzymania efektywności swoich kampanii.
Czytasz lead magnet i Twoim pierwszym skojarzeniem jest podkowa magnetyczna, która ma dużą siłę przyciągania (taką, jak w kreskówkach Looney Tunes)? Słusznie! Ponieważ lead magnet w bezpośrednim tłumaczeniu oznacza właśnie magnes do przyciągania leadów i jest świetnym sposobem na budowanie własnej bazy subskrybentów (owned media), wzmacnianie relacji z klientami, a w konsekwencji – zwiększenie sprzedaży.
Przed nami rewolucja w tworzeniu treści w email marketingu. Tak jak optymalizujemy treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO), tak tworzenie wiadomości będzie teraz wymagać ich dostosowania do AI (MAO – Mailbox Algorithms Optimization).
„Be water, my friend” – cytat klasyka, Bruce’a Lee doskonale odzwierciedla potrzebę zmiany. I my w SARE też postanowiliśmy zmienić nasze coroczne badanie wykorzystania poczty elektronicznej. A owa zmiana jest właśnie odzwierciedleniem naszego ciągłego dążenia do innowacji i także odpowiedzią na to, co najbardziej liczy się w dzisiejszym świecie marketingu: zrozumienie i spełnianie oczekiwań konsumentów. … Badanie – Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych
W dzisiejszym zatłoczonym, cyfrowym świecie, gdzie nasze skrzynki pocztowe codziennie zalewane są setkami wiadomości z najróżniejszych źródeł, wyróżnienie się i zwrócenie uwagi odbiorcy stało się znaczącym wyzwaniem dla marketerów. Jesteśmy świadkami nieustannej walki o uwagę, gdzie e-maile od firm, newslettery, aktualizacje mediów społecznościowych i osobiste wiadomości rywalizują o nasz czas i nasze zainteresowanie. W takim … Psychologia barw w e-mail marketingu
Zmiany w zasadach dostarczalności e-maili od Google i Yahoo! zbliżają się wielkimi krokami. Dowiedz się, jak wpłyną na Twoje kampanie e-mail marketingowe i jak się do nich przygotować.
Czas pożegnać stereotypy dotyczące osób po pięćdziesiątce. Wraz z rosnącą długością życia wydłuża się zawodowa i intelektualna aktywność, a co czwarty Polak skończył 60 lat. Samo pojęcie seniora coraz mniej pasuje do pokolenia ludzi pełnych energii i apetytu na życie.
Oficjalnie Zillenialsi nie są odrębnym pokoleniem, jednak wprowadzenie tej kategorii pomaga zrozumieć osoby urodzone w ostatniej dekadzie XX wieku, tam gdzie nie przebiega wyraźna linia demarkacyjna między Millenialsami a Zetkami. Zillenialsi nie są pierwszym hybrydowym pokoleniem, wcześniej było pokolenie Jones oraz Xennialsi.
Pokolenie Alfa wchodzi w mocno spolaryzowany politycznie świat, w momencie gdy kwestie klimatyczne definiują politykę, a biznesie i na rynku pracy rozpoczyna się rewolucja z udziałem AI.
Pokolenie Z najlepiej ze wszystkich odnajduje się w świecie online i offline. Wychowani ze smartfonem w ręku, cenią bezpośrednie kontakty i szczerą komunikację. Angażują się w sprawy społeczne i kwestionują autorytety. W komunikacji marketingowej w mig wychwycą fałszywy tone of voice.