Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
E-maile transakcyjne w bankowości i ubezpieczeniach to kluczowy element komunikacji z klientem. Mają ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa, zgodności z przepisami i budowy zaufania. Dowiedz się, jak projektować i wysyłać takie wiadomości zgodnie z regulacjami RODO, KNF i PSD2
Magdalena Niedobecka
W świecie marketingu liczy się szybkość, elastyczność i skuteczność. Szczególnie wtedy, gdy dane i zgody klientów zbierane są w terenie, na evencie, targach, w placówce banku lub sklepie stacjonarnym. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów – wdrażamy nową aplikację SARE do zbierania leadów w trybie offline. To rozwiązanie, które łączy bezpieczeństwo, elastyczność i nowoczesny UX … Aplikacja do zbierania leadów offline – działaj bez ograniczeń
Email marketing jest sprawdzonym narzędziem wspierającym sprzedaż w branżach, w których występuje sezonowość. Poza wymiarem czysto sprzedażowym, pozwala budować trwałe relacje z klientami i generować sprzedaż także poza sezonem.
Double opt-in – czyli potwierdzony zapis na listę mailingową – od lat uchodzi za jedną z najlepszych praktyk w e-mail marketingu. W 2025 roku temat ten zyskuje na znaczeniu ze względu na zmiany prawne (RODO, ePrivacy), nowe dane dotyczące skuteczności opt-inów oraz dynamicznie rozwijające się trendy marketingowe. W tym artykule przybliżamy aktualne informacje na temat … Na czym polega metoda double opt-in w e-mail marketingu?
W pierwszej części przyjrzeliśmy się roli newslettera, jego miejscu w komunikacji i potencjale w budowaniu relacji. Teraz czas zanurzyć się w konkretach – od tworzenia treści, przez projektowanie wiadomości, aż po analizę wyników. Gotow_? Lecimy dalej.
Dla newsletterów nadszedł dobry czas. Już nie trzeba nikogo przekonywać do ich skuteczności, ponieważ ujawniły silne strony w konfrontacji z mediami społecznościowymi i skutecznie wspierają sprzedaż. Jednocześnie newsletter to towar o krótkim czasie ważności. Dowiedz się co musisz zrobić, aby Twoja praca nad tworzeniem komunikacji email marketingowej przynosiła efekty.
Dziś większość osób zaczyna zakupy od Internetu – i to niezależnie od tego, czy chodzi o nową koszulkę, usługę księgową czy wybór dostawcy B2B. Aż 78% Polaków robi zakupy online, a 75% z nich regularnie kupuje produkty na polskich stronach.
Wyobraź sobie, że właśnie kończysz pracę. Na ekranie twojego smartfona pojawia się powiadomienie o nowym e-mailu. Otwierasz go i uśmiechasz się, widząc wiadomość od twojej ulubionej marki. Zawiera świetnie spersonalizowaną ofertę, dopasowaną idealnie do twoich preferencji zakupowych. Przeglądasz ją z zaciekawieniem, dodając produkty do listy zakupów. Brzmi znajomo? Tak właśnie wygląda skuteczność mailowej komunikacji w … Email to must have w komunikacji w programach lojalnościowych – sprawdź, dlaczego!
W świecie e-commerce liczy się szybkość działania, precyzja i dostęp do aktualnych danych. Dlatego z radością ogłaszamy nasze partnerstwo z Brandly360 – platformą, która dostarcza firmom przewagę dzięki zaawansowanemu monitoringowi rynku.
Czy nadmiar informacji można porównać do smogu zatruwającego powietrze? Oba zjawiska mają podobne skutki uboczne: przeciążenie informacyjne prowadzi do trudności w podejmowaniu decyzji, spadku koncentracji i cyfrowego wypalenia. Przeciążenie cyfrowe w kontekście marketingu oznacza to również zmiany w sposobie, w jaki klienci przyswajają treści reklamowe i podejmują decyzje zakupowe. Badanie „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego … Ekologia informacji, czyli jak nie utonąć w cyfrowym smogu?
To branża turystyczna jako jedna z pierwszych postawiła na programy lojalnościowe, ale czy nadal potrafi utrzymać przy sobie klientów? Z naszego raportu „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych”, że klienci stawiają coraz większe wymagania wobec programów lojalnościowych. A czasy, gdy wystarczyło rzucić kilka punktów za rezerwację hotelu, już minęły. To, co teraz działa, to personalizacja, … Lojalność w turystyce: jak zdobyć serca podróżników?
Jak skutecznie prowadzić marketing w epoce cyfrowego przeciążenia? Każdego dnia jesteśmy bombardowani tysiącami komunikatów marketingowych. Reklamy, powiadomienia, maile, SMS-y – ilość informacji, które do nas docierają wielokrotnie przewyższa naszą zdolność do ich przetwarzania. W takiej rzeczywistości uwaga konsumenta staje się zasobem deficytowym, o który zabiegają marki i platformy cyfrowe. Jak skutecznie docierać do odbiorcy, nie … Badanie: Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia
Wyobraź sobie, że właśnie złożyłeś zamówienie w swoim ulubionym sklepie internetowym. Oczekujesz potwierdzenia, chcesz mieć pewność, że wszystko poszło zgodnie z planem. Po kilku sekundach dostajesz e-mail: „Dziękujemy za zakupy! Twoje zamówienie numer #12345 zostało przyjęte”. Czujesz ulgę, bo wiesz, że wszystko jest na dobrej drodze. To właśnie siła dobrze skonstruowanego maila transakcyjnego – nie … Maile transakcyjne: niedoceniana moc komunikacji z klientem