Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Wyobraź sobie, że właśnie złożyłeś zamówienie w swoim ulubionym sklepie internetowym. Oczekujesz potwierdzenia, chcesz mieć pewność, że wszystko poszło zgodnie z planem. Po kilku sekundach dostajesz e-mail: „Dziękujemy za zakupy! Twoje zamówienie numer #12345 zostało przyjęte”. Czujesz ulgę, bo wiesz, że wszystko jest na dobrej drodze. To właśnie siła dobrze skonstruowanego maila transakcyjnego – nie … Maile transakcyjne: niedoceniana moc komunikacji z klientem
Magdalena Niedobecka
Jako marketer dokładasz wszelkich starań, aby każda kampania mailingowa trafiła prosto do skrzynek jej odbiorców. Szczególnie dziś, kiedy coraz trudniej złapać jego uwagę. Chcesz, aby wszystko było perfekcyjne: kreacja dopięta na ostatni guzik, CTA zachęcające do klikania, a grupa docelowa dokładnie wyselekcjonowana. Planujesz wysyłkę, klikasz „Wyślij” i patrzysz na to co dzieje się w raporcie… … „Kwarantanna” w email marketingu? Skuteczna komunikacja i wyższa dostarczalność
Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc Walentynki niezależnie od branży!
Standard WCAG 2.2 wprowadza kolejne regulacje dla osób z trudnościami poznawczymi, słabowidzących oraz osób starszych. Wyjaśniamy w jaki sposób tworzyć strony internetowe i treści cyfrowe, aby spełnić wymogi WCAG.
Uruchomiliśmy nowy projekt – podcast „Rekla_mowa”. Jest to nowa przestrzeń, w której marketing, reklama i biznes spotykają się, aby rozmawiać o tym, co w nich najważniejsze – w luźnej, przystępnej formie. W tym podcaście chcemy dzielić się swoją wiedzą, przemyśleniami oraz praktycznymi przykładami, które pomogą zrozumieć, jakimi prawami rządzi się fascynujący świat marketingu. Porozmawiamy o … Podcast o marketingu i reklamie – Rekla_mowa
Rok 2024 przyniósł wiele zmian i wyzwań dla firm działających w sektorze SaaS, ale także niebywałe sukcesy, które pozwalają spojrzeć z optymizmem na przyszłość. Najnowszy raport Elephate „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” to nie tylko kompleksowa analiza trendów w marketingu cyfrowym, ale również dowód na to, że lokalne marki, takie jak nasza, mogą … SARE wśród liderów marketing automation – nasz udział w raporcie Elephate
Black Friday i Cyber Monday to jedne z… i tutaj uwaga…. . . . z najgorętszych dni sprzedażowych w roku 🙂 (bad um tss)
W naszym cyklu publikacji zatytułowanej „Znałem, zapomniałem, z___em” zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie pewnego eksperymentu, który miał na celu zbadanie, jak ludzki mózg radzi sobie z błędami w tekście. W spisie treści, zamiast standardowego „Spis treści”, zamieściliśmy „Spis teści” – drobna, ale istotna pomyłka. Co ciekawe, przez wiele miesięcy ten błąd pozostał niezauważony przez czytelników. Ta … Percepcja na skróty – tajemnicze zakamarki percepcji
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie marketingu cyfrowego, sztuczna inteligencja (AI) zyskuje na znaczeniu, wpływając na kształtowanie email marketingu. W odpowiedzi na te zmiany, wprowadziliśmy koncepcję Mailbox Algorithms Optimization (MAO). Jest to nowatorskie podejście, które naszym zdaniem stanie się nieodzownym narzędziem dla każdego marketera dążącego do utrzymania efektywności swoich kampanii.
Czytasz lead magnet i Twoim pierwszym skojarzeniem jest podkowa magnetyczna, która ma dużą siłę przyciągania (taką, jak w kreskówkach Looney Tunes)? Słusznie! Ponieważ lead magnet w bezpośrednim tłumaczeniu oznacza właśnie magnes do przyciągania leadów i jest świetnym sposobem na budowanie własnej bazy subskrybentów (owned media), wzmacnianie relacji z klientami, a w konsekwencji – zwiększenie sprzedaży.
Przed nami rewolucja w tworzeniu treści w email marketingu. Tak jak optymalizujemy treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO), tak tworzenie wiadomości będzie teraz wymagać ich dostosowania do AI (MAO – Mailbox Algorithms Optimization).
„Be water, my friend” – cytat klasyka, Bruce’a Lee doskonale odzwierciedla potrzebę zmiany. I my w SARE też postanowiliśmy zmienić nasze coroczne badanie wykorzystania poczty elektronicznej. A owa zmiana jest właśnie odzwierciedleniem naszego ciągłego dążenia do innowacji i także odpowiedzią na to, co najbardziej liczy się w dzisiejszym świecie marketingu: zrozumienie i spełnianie oczekiwań konsumentów. … Badanie – Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych
W dzisiejszym zatłoczonym, cyfrowym świecie, gdzie nasze skrzynki pocztowe codziennie zalewane są setkami wiadomości z najróżniejszych źródeł, wyróżnienie się i zwrócenie uwagi odbiorcy stało się znaczącym wyzwaniem dla marketerów. Jesteśmy świadkami nieustannej walki o uwagę, gdzie e-maile od firm, newslettery, aktualizacje mediów społecznościowych i osobiste wiadomości rywalizują o nasz czas i nasze zainteresowanie. W takim … Psychologia barw w e-mail marketingu