Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Gdy kolejna marka obiecuje nam „niepowtarzalną okazję”, a telefon znów wibruje powiadomieniem o „unikalnej promocji”, Jakub Grabowski, szerzej znany jako Quebonafide, pokazuje, że czasem najlepszą kampanią jest brak kampanii. Że zamiast mówić głośniej, warto przestać mówić zupełnie. Okazuje się, że paradoksalnie, cisza może krzyczeć najgłośniej.
Magdalena Niedobecka
Raport komunikacja marketingowa 2025: newslettery wciąż królują W czasach scrollowania do utraty tchu wygrywa ten, kto potrafi szanować cudzą uwagę”. Tym zdaniem można podsumować wyniki tegorocznego raportu „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”. Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z Biostat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Wyobraź sobie dźwięk budzika. Sięgasz po telefon i z ekranu spogląda na ciebie kilkanaście … Raport „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia 2025”
E-maile transakcyjne w bankowości i ubezpieczeniach to kluczowy element komunikacji z klientem. Mają ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa, zgodności z przepisami i budowy zaufania. Dowiedz się, jak projektować i wysyłać takie wiadomości zgodnie z regulacjami RODO, KNF i PSD2
W świecie marketingu liczy się szybkość, elastyczność i skuteczność. Szczególnie wtedy, gdy dane i zgody klientów zbierane są w terenie, na evencie, targach, w placówce banku lub sklepie stacjonarnym. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów – wdrażamy nową aplikację SARE do zbierania leadów w trybie offline. To rozwiązanie, które łączy bezpieczeństwo, elastyczność i nowoczesny UX … Aplikacja do zbierania leadów offline – działaj bez ograniczeń
Email marketing jest sprawdzonym narzędziem wspierającym sprzedaż w branżach, w których występuje sezonowość. Poza wymiarem czysto sprzedażowym, pozwala budować trwałe relacje z klientami i generować sprzedaż także poza sezonem.
Double opt-in – czyli potwierdzony zapis na listę mailingową – od lat uchodzi za jedną z najlepszych praktyk w e-mail marketingu. W 2025 roku temat ten zyskuje na znaczeniu ze względu na zmiany prawne (RODO, ePrivacy), nowe dane dotyczące skuteczności opt-inów oraz dynamicznie rozwijające się trendy marketingowe. W tym artykule przybliżamy aktualne informacje na temat … Na czym polega metoda double opt-in w e-mail marketingu?
W pierwszej części przyjrzeliśmy się roli newslettera, jego miejscu w komunikacji i potencjale w budowaniu relacji. Teraz czas zanurzyć się w konkretach – od tworzenia treści, przez projektowanie wiadomości, aż po analizę wyników. Gotow_? Lecimy dalej.
Dla newsletterów nadszedł dobry czas. Już nie trzeba nikogo przekonywać do ich skuteczności, ponieważ ujawniły silne strony w konfrontacji z mediami społecznościowymi i skutecznie wspierają sprzedaż. Jednocześnie newsletter to towar o krótkim czasie ważności. Dowiedz się co musisz zrobić, aby Twoja praca nad tworzeniem komunikacji email marketingowej przynosiła efekty.
Dziś większość osób zaczyna zakupy od Internetu – i to niezależnie od tego, czy chodzi o nową koszulkę, usługę księgową czy wybór dostawcy B2B. Aż 78% Polaków robi zakupy online, a 75% z nich regularnie kupuje produkty na polskich stronach.
Wyobraź sobie, że właśnie kończysz pracę. Na ekranie twojego smartfona pojawia się powiadomienie o nowym e-mailu. Otwierasz go i uśmiechasz się, widząc wiadomość od twojej ulubionej marki. Zawiera świetnie spersonalizowaną ofertę, dopasowaną idealnie do twoich preferencji zakupowych. Przeglądasz ją z zaciekawieniem, dodając produkty do listy zakupów. Brzmi znajomo? Tak właśnie wygląda skuteczność mailowej komunikacji w … Email to must have w komunikacji w programach lojalnościowych – sprawdź, dlaczego!
W świecie e-commerce liczy się szybkość działania, precyzja i dostęp do aktualnych danych. Dlatego z radością ogłaszamy nasze partnerstwo z Brandly360 – platformą, która dostarcza firmom przewagę dzięki zaawansowanemu monitoringowi rynku.
Czy nadmiar informacji można porównać do smogu zatruwającego powietrze? Oba zjawiska mają podobne skutki uboczne: przeciążenie informacyjne prowadzi do trudności w podejmowaniu decyzji, spadku koncentracji i cyfrowego wypalenia. Przeciążenie cyfrowe w kontekście marketingu oznacza to również zmiany w sposobie, w jaki klienci przyswajają treści reklamowe i podejmują decyzje zakupowe. Badanie „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego … Ekologia informacji, czyli jak nie utonąć w cyfrowym smogu?
To branża turystyczna jako jedna z pierwszych postawiła na programy lojalnościowe, ale czy nadal potrafi utrzymać przy sobie klientów? Z naszego raportu „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych”, że klienci stawiają coraz większe wymagania wobec programów lojalnościowych. A czasy, gdy wystarczyło rzucić kilka punktów za rezerwację hotelu, już minęły. To, co teraz działa, to personalizacja, … Lojalność w turystyce: jak zdobyć serca podróżników?