Twoja komunikacja omnichannel nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Oceń aktywność swojej bazy za pomocą Channel Scoringu

Każdy użytkownik ma swoje preferencje dotyczące otrzymywania wiadomości - jedni wolą otrzymywać spersonalizowane oferty poprzez e-mail, drudzy lepiej rezonują na krótkie komunikaty w formie wiadomości SMS. Channel Scoring pomoże Ci trafić do odbiorcy jego ulubionym kanałem. Efekt? Sprawna komunikacja z bazą Owned Media, minimalizacja nietrafionych wysyłek i budowanie lojalności odbiorców wobec marki.

Ponadto:

Anna Małecka

Customer Success Manager

Advisor photo

Postaw na efektywną komunikację!

Pomożemy Ci wybrać idealną przestrzeń komunikacyjną z Twoimi odbiorcami. Porozmawiajmy o Channel Scoringu.

Porozmawiajmy
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę