Czym jest model PESO?

Koncepcję PESO opracowała założycielka Spin Sucks – Gini Dietrich. Autorka za jej pomocą wskazała, w jaki sposób można wykorzystać różne media do dystrybucji stworzonej treści: Paid/Earned/Shared/Owned Media

Dzięki modelowi PESO o wiele łatwiej odnajdziesz się w mnogości rozwiązań marketingowych dostępnych na rynku
i skupisz się na tych, które generują największe zyski

Dlaczego warto wybrać szkolenie ze strategii PESO?

Na warsztatach online o strategii PESO poznasz sekrety efektywnego balansowania kosztem pozyskania klienta (CAC) i wartością życiową klienta (LTV). Dzięki temu pozyskasz klientów taniej, a oni będą zostawiać u Ciebie więcej

  • Intensywna edukacja Poczujesz się pewnie w obliczaniu CAC (Cost of Customer Acquisition) i LTV (Lifetime Value). Nauczysz się, jak balansować te kluczowe wskaźniki dla maksymalnej rentowności Twoich działań.

  • Praktyczne Case Studies Zobaczysz, jak teoria zmienia się 
w praktykę w rzeczywistych studiach przypadków.

  • Interaktywne Sesje Twoje pytania, nasze odpowiedzi. Chcemy z Tobą podyskutować, wymienić się pomysłami i rozwiązać problemy marketingowe w czasie rzeczywistym.

  • Certyfikat Specjalisty PESO Otrzymasz potwierdzenie nowych umiejętności z "Mistrzostwa Marketingu Cyfrowego z Koncepcją PESO" i wyróżnisz się w swojej organizacji nowymi, unikalnymi kompetencjami.

  • Fajne bonusy! Skorzystasz z naszych specjalnych ofert, w tym rabatu na szkolenia z AI i zniżki na system SARE.

  • Wsparcie specjalisty Po szkoleniu możesz umówić się na bezpłatne konsultacje z naszym ekspertem.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla każdego, kto chce skutecznie obniżać koszt pozyskania klienta i wydłużyć czas współpracy z nim, dzięki precyzyjnemu mierzeniu wartości komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach. Polecamy szczególnie:

  • Dyrektorom ds. marketingu i sprzedaży

  • Managerom ds. marketingu

  • Specjalistom ds. content marketingu

  • Specjalistom ds. social media

  • Specjalistom ds. performance marketingu

Oferta

Dla maksymalnej efektywności warsztatów - podzieliliśmy je na dwa dni. Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiety:

Basic

max. 3 uczestników

1985 zł *

Szkolenie obejmuje:

  • podstawową wiedzę z zakresu CAC
i LTV oraz modelu PESO
  • Przykłady wykorzystania modelu PESO w praktyce
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat po szkoleniu „Mistrzostwa Marketingu Cyfrowego z Koncepcją PESO”
Premium

max. 10 uczestników

od 5985 zł *

Czego się nauczysz:


  • Indywidualny warsztat, przygotowany na podstawie podstawie Twojego Briefu
  • przykłady wykorzystania modelu PESO, dopasowane do Twojej branży
  • rozszerzona wiedza z zakresu CAC 
i LTV oraz modelu PESO
  • materiały szkoleniowe + dostęp do ebooków branżowych
  • konsultacje z naszym specjalistą do rozwoju biznesu po szkoleniu

* Wszystkie podane ceny są cenami netto

Zapisz się

Program

Dzień 1 - 2h

01

Inwestycyjne podejście do komunikacji marketingowej - CAC i LTV (20 minut)

  1. Definicje kluczowych pojęć – CAC i LTV
  2. Wyjaśnienie sposoby obliczania CAC i LTV
  3. Znaczenie CAC i LTV w strategii marketingowej
  4. Analiza zależności między CAC a LTV.
02

Holistyczny model strategii marketingowej PESO (20 minut)

  1. Wprowadzenie do modelu PESO
  2. Omówienie elementów PESO
03

Model PESO w praktyce (60 minut)

  1. Wprowadzenie do integracji elementów PESO
  2. Jak elementy PESO współdziałają i się uzupełniają?
04

Sesja pytań i odpowiedzi (10 minut)

  1. Czas na pytania uczestników dotyczące omawianych tematów.
  2. Dyskusja, wymiana pomysłów i doświadczeń.

Dzień 2 - 2h

01

PESO w odniesieniu do modelu inwestycyjnego (40 minut)

  1. Model LTV/CAC i jego znaczenia w PESO
  2. Integracja elementów PESO do optymalizacji CAC i LTV.
02

Case Study: Zintegrowana Kampania PESO i jej wpływ na LTV/CAC (40 minut)

03

Sesja pytań i odpowiedzi (10 minut)

  1. Czas na pytania uczestników dotyczące omawianych tematów.
  2. Dyskusja, wymiana pomysłów i doświadczeń.
04

Podsumowanie (10 minut)

  1. Krótkie podsumowanie kluczowych wniosków.
  2. Podkreślenie znaczenia holistycznego podejścia do modelu PESO w strategii marketingowej. Zakończenie – “i co dalej?”
Chcę wziąć udział!

Wiedzę przekażą doświadczeni specjaliści

Eksperci, którzy poprowadzą szkolenie:

  • Ania Małecka

    Customer Success Manager @sare

    Od ponad 10 lat uczestniczy w rozwijaniu biznesów klientów w digitalu. Wspiera działania zarówno dużych graczy na rynku e-commerce, jak i ambitnych start-upów, wskazując im drogę do realizacji celów biznesowych z pomocą technologii. Email marketing, marketing automation, kampanie SMS, badania ankietowe to rozwiązania, z którymi najczęściej pracuje na osiąganie efektywności działań.

  • Jacek Treder

    Head of Media & Product @si

    Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, od 15 lat związany z e-commerce. Doświadczony Dyrektor Operacyjny z udokumentowaną historią pracy w branży internetowej. Specjalizuje się w e-commerce, performance marketingu, AI, metodologii Scrum, coachingu i doskonaleniu procesów biznesowych. Prywatnie pasjonat zgłębiania wiedzy o otaczającym nas świecie, postępie technologicznym i wpływie sztucznej inteligencji na życie codzienne.

  • Iwona Nalbach

    Customer Success Manager @si

    Doświadczony specjalista z zakresu e-commerce i digital marketingu. Od wielu lat pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego od pierwszych pomysłów, przez implementacje najlepszych rozwiązań, po skalowanie wyników sprzedaży. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu dużych projektów e-commerce sklepów internetowych B2C oraz platform sprzedażowych B2B.

  • Mateusz Jeżyk

    COO @si

    Z reklamą związany od 15 lat. Początkowo z drukowaną, a obecnie z jej cyfrową wersją. Specjalizuje się w e-commerce, generowaniu sprzedaży oraz efektywnym doborze mediów. Lubi stawiać sobie ambitne cele, dlatego KPI klienta nakręcają go do działania. W Sales Intelligence współpracuje zarówno z topowymi polskimi markami jak i tymi wkraczającymi w fazę dynamicznego rozwoju.

Jak się zapisać?

Zostaw nam swoje dane. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy szczegóły.


    Anna Małecka

    Customer Success Manager

    Advisor photo

    Kochamy pomagać.
    Naprawdę!

    Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

    Porozmawiajmy
    Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

    Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę