Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Czy chcesz lepiej rozumieć swoich klientów i dostosować programy lojalnościowe do ich potrzeb? Najnowszy raport z badania SARE odpowie na najważniejsze pytania dotyczące preferencji użytkowników różnych programów lojalnościowych! „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” to raport, który dostarczy Ci cennych informacji i pomoże stworzyć bardziej skuteczne strategie marketingowe. Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®, a udział w nim wzięło 4000 osób z całej Polski, dzięki czemu masz pewność, że wyniki są miarodajne i reprezentatywne.
Nasz raport na temat programów lojalnościowych w Polsce zawiera unikalne dane i analizy, które wyróżniają go na tle innych publikacji dostępnych na rynku. To prawie 500 stron insightów konsumenckich dotyczących potrzeb w obszarze komunikacji programów lojalnościowych. Dzięki zaawansowanej metodologii badawczej oraz zaangażowaniu ekspertów branżowych, otrzymasz raport zawierający najbardziej aktualne i dokładne informacje. Pobierz już teraz!
Odkryj, które kanały najbardziej lubią Twoi klienci i jak często chcą otrzymywać wiadomości, aby Twoje działania były zawsze na czasie.
Sprawdź, które elementy programów lojalnościowych naprawdę motywują klientów do zakupów i interakcji z Twoją marką.
Poznaj największe obawy klientów dotyczące ochrony danych i dowiedz się, jak budować zaufanie przez silniejsze zabezpieczenia.
Raport został przygotowany przez zespół doświadczonych ekspertów i analityków, którzy od lat zajmują się badaniem potrzeb konsumenckich
Odpowiedzialny za politykę produktową w Digitree Group, w tym wsparcie innowacyjności i integralności narzędzi, znajdujących się w jej ofercie usług. Z branżą produktów internetowych związany od 2004 roku, w roli lidera produktów wideo oraz VoIP w firmie Implix. Doświadczony analityk i entuzjasta nowych technologii.
Odpowiedzialna za procesy implementacji i optymalizacji rozwiązań marketing automation dla strategicznych klientów SARE. Związana z branżą digital marketingu od ponad 10 lat. Silna zwolenniczka idei klientocentryczności i odpowiadania na potrzeby klientów w wysyłanej komunikacji marketingowej.
Związana z digitalem od 2013 roku. Pasjonatka tworzenia angażujących projektów marketingowych, pielęgnowania relacji biznesowych, kreowania treści edukacyjnych i budowania silnego wizerunku marki SARE na rynku.
Współzałożyciel i prezes Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat oraz Medfile S.A. Statystyk i menadżer z 20-letnim stażem. Praktyk transferu nauki do świata biznesu. Pod jego wodzą Biostat stał firmą integrującą kompetencje agencji badawczej, CRO i software house.