E-book

Pobierz e-booka
znałem
zapomniałem
z____łem – część 3

Przewodnik na temat odpowiadania
na potrzeby klientów

POBIERZ E-BOOKA

Jak znaleźć swoich ludzi? E-book o tworzeniu grupy docelowej

Podobno stara chińska prawda głosi „Obyś żył w ciekawych czasach”. Niewątpliwie takich doświadczamy. W ujęciu biznesowym, nowe oczekiwania konsumentów definiują rynek, a tym samym wymagają od nas nieustannej adaptacji. Jak jednak skutecznie odpowiedzieć na te zmiany? Jak zrozumieć i przewidzieć potrzeby klientów aby skraść ich serca? Odpowiedzi na te pytania zebraliśmy w postaci kolejnego e-booka, pt. „”Znałem, zapomniałem, zepsułem. I kto to kupi? Jak znaleźć swoich ludzi?” Znajdziesz w nim zbiór strategii, historii sukcesów i porażek znanych marek, które zainspirują Cię w tworzeniu nowych pomysłów jak budować relacje z klientami i tworzyć produkty, które stają się nie tylko odpowiedzią na ich potrzeby, ale również obiektem ich pożądania.

Co znajdziesz w e-booku na temat odpowiadania na potrzeby klientów i dlaczego warto go pobrać?

  • Inspirujące case studies w e-booku znajdziesz historie firm takich jak LEGO, które zrewolucjonizowało świat zabawek poprzez nieustające innowacje i skupienie na kreatywnym rozwoju dzieci. Dowiesz się, jak LEGO utrzymuje swoją pozycję na szczycie za sprawą dialogu z klientami i adaptacji do zmieniających się trendów.
  • Praktyczne protipy dajemy Ci konkretne narzędzia i techniki, które możesz zastosować w swojej pracy od zaraz.
  • Trendy i innowacje dowiesz się, jakie nowinki technologiczne i zmiany w zachowaniu konsumentów kształtują rynek teraz i jak będą kształtować go w przyszłości.
  • Lekcje z historii poznasz kulisy upadku marki Kodak. Niegdyś Giganta na rynku fotograficznym, który nie przetrwał transformacji cyfrowej. Analiza tego przypadku pomoże ci uniknąć podobnych błędów w twoim biznesie.

Ebook jest trzecią częścią serii „Znałem, zapomniałem, z___łem”. Zapoznaj się z pozostałymi publikacjami:
Część 1 Brzmisz jak moja była… marka”, w której opisaliśmy znaczenie Tone of Voice i Brand Voice w komunikacji.
Część 2 – „Dlaczego Twoja marka jest jak Superbohater„, gdzie skupiliśmy się na tworzeniu marek z osobowością, wykorzystując do tego 12 archetypów.

Dla kogo jest ten ebook?

Znałem, zapomniałem, zepsułem” jest przede wszystkim dla marketerów, właścicieli biznesów, copywriterów i każdego, kto chce zrozumieć, jak zrozumienie prawdziwych potrzeb klientów przekuwa się na silną i emocjonalną więź.

Skradnij serca swoich klientów pobierze e-booka!

Chcesz, aby Twoja marka mówiła językiem emocji, budując głębokie i trwałe więzi z odbiorcami? Pobierz e-booka „Znałem, zapomniałem, zepsułem. I kto to kupi? Jak znaleźć swoich ludzi?” i skradnij serca swojej grupy docelowej. Skorzystaj z naszego przewodnika, aby zbudować komunikację, która nie tylko sprzedaje, ale tworzy historie zapadające w pamięć na długo.

Spełniaj potrzeby swoich klientów

Niezależnie od branży, w której działasz wiedzę z tego e-booka zastosujesz według własnych potrzeb. Pomożemy Ci nie tylko lepiej zrozumieć Twojego klienta, ale też zachęcić go do głębszego zaangażowania w relację z twoją marką.

Magdalena Niedobecka

POBIERZ E-BOOKA

Co jeszcze przed Tobą?

Seria "Znałem, zapomniałem, z____em" składa się z czterech części. Zobacz nadchodzące wydania:

wkrótce

Brzmisz jak moja była... marka

Komunikacja to sztuka, a nie każdy jest artystą. Rozumienie i skuteczne stosowanie Brand Voice i Tone of Voice w komunikacji marketingowej jest kluczowe dla budowania marki. W e-booku wyjaśniamy, jak te dwa aspekty wpływają na sposób, w jaki Twoja marka jest postrzegana i odbierana przez klientów.

wkrótce

Dlaczego Twoja marka jest jak Batman?

Marka to nie tylko logo czy slogan – to osobowość. Poznaj 12 archetypów marki i dowiedz się, jak wybrać ten, który najlepiej odda charakter Twojego biznesu. Odkryj, jak komunikować się z klientami w sposób, który odzwierciedla prawdziwą naturę Twojej marki.

wkrótce

Kiedy Twoja marka wygląda jak wszystkie inne

Silna marka wyróżnia się na tle konkurencji. Ale jak ją zbudować? Odkryj znaczenie misji, wizji i wartości oraz dowiedz się, jak są postrzegane przez klientów. Przyjrzymy się markom, które mają to wszystko oraz tym, które potrzebują jeszcze trochę pracy.

Kocury wspierające merytorycznie publikacje

W tworzeniu cyklu "ZZZ" współpracujemy z uznanymi ekspertami z branży marketingu. Chcesz dołączyć?

POBIERZ E-BOOKA
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę