Budowanie relacji

System SARE pozwala na skuteczną budowę relacji poprzez narzędzia marketing automation. Wysyłki cykliczne, okazjonalne, wiadomości typu follow up czy maile transakcyjne to tylko niektóre z dostępnych opcji. Poznaj je wszystkie!

 

Automatyczne wiadomości warunkowe

SARE automatycznie wyśle wiadomość nawet do pojedynczego odbiorcy, jeśli spełniony zostanie zdefiniowany uprzednio warunek. Może nim być np. wystąpienie określonej daty, godziny otwarcia poprzedniej wiadomości lub odnotowanie pożądanego zachowania. Dzięki tej funkcji wyślesz maile urodzinowe, przypomnienia, a nawet zdefiniujesz schematy następujących po sobie komunikatów e-mail lub SMS. Mogą one być uzależnione od czasu oraz zarejestrowania określonej aktywności użytkownika.

 

Maile transakcyjne

Jeśli prowadzisz sprzedaż przez Internet, to jest to funkcja dla Ciebie. Wiadomości wysyłane są niezwłocznie po zakończeniu konkretnej akcji / transakcji – np. e-mail z informacją o wybranych produktach po potwierdzeniu zamówienia. Korzystając z maili transakcyjnych na bieżąco informujesz klienta o statusie jego zamówienia.

 

Follow up

Wiadomości typu follow up umożliwiają realizację cyklicznych kampanii. Dzięki tej funkcji możesz automatycznie kierować określony wcześniej scenariusz wiadomości do nowych odbiorców w bazie. Ponadto follow up pozwoli na automatyczne utrzymywanie relacji z Twoimi subskrybentami.

 

Cykliczne wysyłki

W SARE możesz realizować automatyczne wysyłki cykliczne. Dzięki nim utrzymasz stałą relację z klientem, a także zrealizujesz kampanię urodzinową lub promocyjną poprzez kanał e-mail.

 

Wysyłka godzinowa

Dzięki zastosowaniu wysyłki godzinowej wiadomości dotrą do odbiorców o preferowanej przez nich porze czytania newsletterów. Godzina wysyłki zostanie indywidualnie dopasowana dla każdego adresu e-mail. Decydujące znaczenie w doborze pory wysyłki będzie miała informacja o godzinie otwarcia poprzedniego maila, ponieważ to ważny punkt odniesienia.

 

Wysyłka powitalna

Przywitaj się z Twoim klientem! Typowym zastosowaniem tego rodzaju wysyłki jest kampania dla nowych adresów w bazie. W momencie zapisania się do Twojej bazy nowego użytkownika automatycznie realizowana jest wysyłka. Dzięki temu rozwiązaniu możesz prowadzić w pełni raportowaną kampanię, za sprawą przygotowania zaledwie jednej wysyłki. W sposób automatyczny możesz wysyłać maile z podziękowaniem za zapis na newsletter, wysyłając przy tym np. kod rabatowy. Wysyłka powitalna może być realizowana z dowolną częstotliwością, określoną w SAREscripcie.

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies