Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Jak możemy Ci pomóc?
Darmowe konto w systemie SARE można testować przez 30 dni od momentu założenia. Po tym konto testowe zostanie zablokowane.
Limity darmowego konta to:
W każdej chwili możesz rozszerzyć swoje konto, wybierając płatny plan. Przejdź do naszego cennika.
Koszt systemu uzależniony jest od wielkości bazy oraz wybranego planu. Zerknij na stronę z naszym cennikiem, aby wybrać plan odpowiednio dopasowany do potrzeb Twojej firmy.
Tak, w każdej chwili możesz zmienić wybrany plan. W tym celu zmień zakres cennika z poziomu systemu lub skontaktuj się ze swoim konsultantem lub poprzez helpdesk@sare.pl
Jest to plan skierowany dla firm, które oczekują rozwiązań szytych na miarę ich potrzeb. Oferujemy w nim m.in.
Atrybucję — sprawdzimy udział wszystkich kanałów komunikacji z Twoimi odbiorcami i przypiszemy im odpowiedni udział procentowy.
Dedykowaną analitykę i raporty — generujemy szczegółowe raporty wraz z ich analizą, rekomendacją działań i optymalizacją.
Wsparcie eksperta — poprowadzimy Twoje kampanie w modelu omnichannel, raportujemy wyniki i na bieżąco rekomendujemy dalsze działania zwiększające efektywność.
Rozwiązanie “Grupa Kontrolna” – grupa kontrolna to próbka bazy (segment) użytkowników, dla której blokujemy komunikację na podstawie wspólnie założonych wytycznych. Jej celem jest sprawdzenie czy użytkownicy, którzy nie otrzymują komunikacji marketingowej dokonują zakupów/interakcji z Twoim sklepem/produktem/usługą.
Tak, SARE umożliwia wysyłkę SMS-ów bezpośrednio z poziomu systemu.
Tak, możesz wysłać własną nazwę nadawcy, która wyświetli się na telefonach odbiorców zamiast numeru telefonu.
W panelu tworzenia wiadomości wysyłki SMS jest możliwość zastosowania skracacza linków – dzięki niemu ograniczysz ilość znaków, a system raportowy pokaże dokładne wyniki z wysyłki SMS.
Na samym początku wybierasz bazę odbiorców, do których Twoja wiadomość ma być skierowana – wybór targetu i jego lokalizacja mają ogromne znaczenie dla powodzenia Twojej kampanii. Następnie wysyłasz treści zoptymalizowane pod kątem liczby znaków na numery z bazy. W systemie znajdziesz raport podsumowujący wysyłkę, dzięki czemu możesz zbadać, jakie przyniosła efekty, aby stale móc optymalizować wyniki Twoich działań marketingowych.
Tak, w SARE jest możliwość wysłania SMS-a do osoby, która nie otworzyła e-maila – jeśli posiadasz od niej numer GSM.
Tak, z poziomu programu pocztowego można zaplanować kampanię mailingową. Aby mieć możliwość skorzystania z tej funkcji należy dokonać integracji SMTP.
Personalizację w masowej wysyłce email możesz zastosować dzięki naszemu autorskiemu rozwiązaniu — SAREscript.
Tak, posiadamy intuicyjny edytor tworzenia wiadomości email — edytor drag&drop. Korzystając z SARE masz też dostęp do rozbudowanej galerii gotowych szablonów mailingowych, w pełni responsywnych, z możliwością dowolnej modyfikacji według Twoich potrzeb.
Najlepszy dzień na wysyłkę maila jest uzależniony od kilku czynników, m.in. branży, grupy docelowej (B2B, B2C), indywidualnych wskaźników otwarć wysyłki na dzień. Możesz wykorzystać optymalizator wysyłek, który umożliwi zdefiniowanie kilku terminów wysyłki (dni oraz godziny). Po zakończeniu wysyłki przeanalizuj raporty, które wskażą, w jakich godzinach odbiorcy najchętniej otwierają i klikają w Twoje wiadomości.
Wysyłka jednorazowa, wysyłka cykliczna, wysyłka follow-up, wysyłka godzinowa, wysyłka powitalna, maile transakcyjne – porzucony koszyk, porzucona karta.
SPAMtest kreacji wskazuje czy istnieje prawdopodobieństwo, że wysłana wiadomość zostanie zakwalifikowana jako spam w skrzynce odbiorczej. Zaleca się, aby wskaźnik ten nie przekraczał 2.5 punktu.
Jest to wysyłka wysyłana do zaimportowanych do SARE adresów wtedy, gdy jest konieczne potwierdzenie zgody na wysyłki handlowe lub marketingowe. Wysłany mail posiada spersonalizowany link do potwierdzenia zgody na przesyłanie mailingów na dany adres e-mail.
Lista zastrzeżonych numerów telefonicznych i adresów mailowych, pod które żaden handlowiec w kraju nie będzie mógł zadzwonić/wysłać maila z ofertą lub zapytaniem.
OR – Open Rate – wskaźnik otwarć wiadomości.
CTR – Click Through Rate – wskaźnik kliknięć w link zawarty w wiadomości.
CTOR – Click Through Open Rate – wskaźnik, który mówi jaki odsetek osób, które otwarły Twoją wiadomość, kliknął w co najmniej jeden link znajdujący się na kreacji.
Testy A/B/X pozwalają na porównanie efektywności kolorystycznej mailingu czy tematu wiadomości. Przy użyciu tej funkcji możesz testować też układ sekcji, różną budowę mailingów czy dane nadawcy.
Follow-up to cykliczna kampania, umożliwiająca wysyłkę e-mail według ustalonego scenariusza. Polega na automatycznej wysyłce kolejnego maila na podstawie zachowań odbiorcy w poprzedniej wysyłce. Najlepiej sprawdzi się wśród nowych odbiorców w bazie. Pozwala na utrzymanie i podtrzymanie relacji z klientami.
Magento 2
PrestaShop
Shoper
WooCommerce
Wordpress
Facebook
Twitter
SMTP
Możliwość integracji z systemami klienta po REST API/SOAP
Realizacja kampanii marketingowej z poziomu np. Outlooka czy Thunderbirda, wymaga utworzenia specjalnie skonfigurowanej skrzynki pocztowej, gdzie definiuje się użytkownika, hasło dostępowe oraz interfejs SAREscript.
Dane w systemie SARE mogą być segmentowane według danych:
W segmentacji może też pomóc SAREscript. Do segmentacji wykorzystujemy założenia analizy w modelu RFM – Recency, Frequency, Monetary oraz dobierając idealny kanał komunikacji, dzięki wykorzystaniu Channel Scoringu – email i SMS.
Dzięki zaawansowanej technologii dostępnej w SARE możesz monitorować zachowania użytkownika na Twojej stronie. Na podstawie zebranych danych automatycznie wyślesz wiadomości e-mail i sms np. do osób, które opuściły Twój koszyk zakupowy lub przeglądały określone produkty w Twoim sklepie internetowym. Aby tego dokonać konieczne jest umieszczenie kodów trackujących SARE na www klienta.
Na podstawie lokalizacji — wybierz miasto lub obszar, w którym chcesz wyświetlać powiadomienia.
Na podstawie tagów, znaczników opartych na słowach kluczowych.
Na podstawie segmentów, np. czasowych – wyświetlając powiadomienia osobom, które były na stronie w przeciągu ostatnich 7 dni.
Tak. Automation web-push – to rozwiązanie, które na podstawie określonego w scenariuszu kampanii działania, np. porzucenie koszyka, wejście na stronę — wysyła automatycznie do danego użytkownik spersonalizowany komunikat.
Ankietę do klientów możesz wysłać w mailingu do bazy własnej bądź w formie linka udostępnić w dowolnie wybranym miejscu, np. na swoich profilach w social media.
Ankiety SARE warto stosować, kiedy chcesz powiększyć bazę e-mail, poznać opinie dotyczące produktów czy obsługi klienta (narzędzie do badania satysfakcji klientów), przeprowadzić konkurs, lepiej poznać preferencje klientów (segmentacja). Ankieta jest doskonałym źródłem wiedzy odnośnie oczekiwań klientów wobec produktów lub przesyłanych w newsletterze treści.
Marketing automation to inaczej automatyzacja marketingu, polegająca na wykorzystaniu rozwiązań technologicznych, które mają za zadanie usprawnić prowadzone przez Twoją firmę działania reklamowe i przyspieszyć proces przetwarzania danych. Głównymi korzyściami stosowania marketing automation są optymalizacja kosztów kampanii marketingowych i oszczędność czasu poświęcanego na wszelkie procesy wysyłkowe w kanale e-mail lub SMS.
Omnichannel, czyli inaczej wielokanałowość sprzedaży — to integracja wszystkich kanałów styku z klientem, celem maksymalnej interakcji sprzedawcy z kupującym.
Channel Scoring e-mail i SMS określa nominalną wartość użytkownika w czasie. Ma za zadanie ocenić aktywność bazy i jej ewolucję oraz odpowiedzieć na pytanie: czy użytkownik jest aktywny w danym kanale komunikacji. Channel Scoring pomoże Ci również wyodrębnić tych użytkowników, którzy mają dla Twojego biznesu największą wartość w określonym przedziale czasu.
UTM to znaczniki dodawane do linku, które pozwalają przeanalizować, ile było przejść na stronę z danego newslettera, bannera umieszczonego w serwisie zewnętrznym czy też reklamy na social mediach.
Oznacza automatyczne dostosowanie wyglądu i układu grafiki do rozmiaru okna przeglądarki, na której jest wyświetlana. Mailing utworzony w takiej technice jest uniwersalny i wyświetla się dobrze zarówno na dużych ekranach, jak i na smartfonach czy tabletach.
Tak, system został w 100% dostosowany do aktualnych wymagań RODO.
Tak. Na reputację dedykowanego serwera wpływa również wdrożenie przez zespół SARE takich standardów jak DKIM, SPF i DMARC. Te zabezpieczenia wpływają na jeszcze skuteczniejsze uwierzytelnienie nadawcy i zmniejszają szansę zakwalifikowania Twoich wiadomości do folderu SPAM.
Tak. W SARE masz możliwość uruchomienia funkcji walidacji bazy. Weryfikacja posiadanych adresów zostanie wykonana pod względem jakościowym, leksykalnym i strukturalnym każdego z subskrybentów.
Zapis z potwierdzeniem, tzw. double opt-in, polega na wysyłce maili z linkiem, w których użytkownik potwierdza chęć udziału w subskrypcji.