Wyciągnij pomocną dłoń do swoich klientów
Wyprzedź ich potrzeby zakupowe korzystając z rozwiązań Business Intelligence dostępnych w SARE
Systemy rekomendacyjne
Modele rekomendacyjne SARE wykorzystują technologie uczenia maszynowego, co pozwala na ciągłe doskonalenie się i ulepszanie rekomendacji, a także na dostarczanie bardziej wartościowych sugestii dotyczących produktów i usług. Dodatkowo nasze rozwiązania mogą wykorzystywać dane z różnych źródeł, takich jak zachowania online, historie zakupów i ankiety, co pozwala na jeszcze lepsze poznanie potrzeb i preferencji klientów.
Analiza współwystępowania
To koncepcja, w której klienci kupujący dwa produkty wybierają je częściej jako zestaw niż zakup każdego z osobna. Oznacza to, że istnieje między nimi silna zależność zakupowa.
Przykładowo, jeśli klienci kupują kawę i mleko razem, to system rekomendacyjny może zasugerować klientom, że powinni również kupić cukier.
Stosując dane zebrane w analizie współwystępowania w mechanizmach rekomendacyjnych nie tylko dostarczymy trafnych rekomendacji, ale przede wszystkim wpłyniemy na podniesienie wartości koszyka poprzez znaną strategię upsellingu.
Ponadto:
Model atrybucji marketingowej
pozwalający sprawdzić efektywność prowadzonych działań marketingowych
CDP & Zarządzanie bazą owned media
dla jak najlepszych doświadczeń na linii Twoja marka-Twój klient
Całkowite wdrożenie marketing automation
i prowadzenie komunikacji w modelu omnichannel