Ty i Twój biznes zasługujecie na precyzyjne mierzenie efektywności komunikacji marketingowej

Podstawą rozliczeń z kampanii marketingowych są dane z Google Analytics, prawda? Nasze podejście wykracza jednak poza jedno, ostatnie źródło transakcji - analizując wyniki prowadzonych akcji przypiszemy faktyczny udział każdego kanału komunikacji w wygenerowanej sprzedaży

Ponadto:

  • Spersonalizowane raporty atrybucji oraz zjawiska ROPO

  • Systemy predykcyjne i rekomendacyjne bazujące na historii działań użytkownika

  • Raporty z kampanii przedstawiające podział na kampanie w ujęciu czasowym + z wygenerowane przychody w online/offline

  • Raporty produktowe definiujące podział na określone produkty/kategorie w ujęciu czasowym + wygenerowane przychody w online/offline.

Karolina Macionczyk

Customer Success Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę