Call to Action – jak skutecznie wezwać do działania? [INFOGRAFIKA]

Generowanie leadów – jedno z najważniejszych działań każdego marketera. W każdym materiale musi być miejsce na zachęcenie Twojego odbiorcy do działania i  kliknięcia – czy to na stronie internetowej, reklamie display, czy też w mailingu.

Z pozoru drobna rzecz jaką jest button Call to Action jest tutaj kluczowa. Zapoznaj się z naszymi protipami, którymi warto się zainspirować podczas projektowania skutecznego wezwania do działania. Zebraliśmy je w formie infografiki.

INFOGRAFIKA – jak stworzyć skuteczne Call to Action?

call to action
Infografika – jak stworzyć skuteczne wezwanie do działania?

 

źródła:

Campaing Monitor

Materiały SARE.

 

Chcesz mieć wszystko dopięte na ostatni digitalowy button?

Skontaktuj się z nami!

 

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (3 głosów, średnio: 5,00 z 5)
Loading...

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl

Załóż konto!

» Umów się na demo
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies

Nasz newsletter to nie spam. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z wysyłką Newsletteru jest Digitree Group S.A., z siedzibą w Rybniku, ul. Raciborska 35a, 44 – 200 Rybnik, NIP: 642-28-84-378, KRS: 0000369700, REGON: 240018741. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce prywatności.