17. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej!

Rozpoczynamy kolejne Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Już po raz 17. razem z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, mające na celu monitorowanie zmian, które na przestrzeni ostatnich lat zaszły w e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Czy marketerzy w czasie pandemii nadal tak chętnie korzystają z komunikacji e-mail? Odpowiedz na pytania i podziel się z nami swoją opinią. Miej wpływ na rozwój e-mail marketingu!

 

Badanie Poczty przeprowadzane przez SARE powoli staje się już naszą tradycją. Co roku, jesienią, publikujemy ankietę dotyczącą wykorzystania poczty elektronicznej zarówno w Panelu Badawczym BioStat jak i w naszym systemie SARE. W tym roku w szczególności nie mogło jej zabraknąć! W związku z wieloma zmianami, które nastąpiły w naszym życiu wraz z pojawieniem się pandemii, Badanie Poczty nabiera trochę innego wymiaru. Tegoroczne odpowiedzi użytkowników, jak i marketerów korzystających z komunikacji e-mail, pozwolą zbadać nam jak i czy w ogóle COVID-19 wpłynął na e-mail marketing.

 

17. Badanie Poczty - Jak COVID-19 wpłynął na e-mail marketing?

 

Wyniki 17. Badania wykorzystania poczty elektronicznej zostaną przedstawione w ogólnodostępnym raporcie. Uzyskane odpowiedzi pomogą wielu biznesom w skuteczniejszym wykorzystaniu e-maila w swoich strategiach marketingowych, jak również firmie SARE w jeszcze lepszym dostosowaniu systemu do potrzeb klientów.

Na podstawie informacji płynących z doświadczeń użytkowników poczty i marketerów, opublikujemy wartościowe kompendium wiedzy, które poruszy takie tematy jak:

  • popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
  • połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
  • wymagań współczesnych użytkowników Internetu.

Ponadto z raportu dowiemy się:

  • Jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
  • Czy chętnie subskrybujemy newslettery?
  • Ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
  • Jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?

 

Warto też dodać, że w raporcie oprócz konkretnych danych pojawią się również komentarze i rady doświadczonych ekspertów z branży!

 

W jaki sposób można wziąć udział w Badaniu Poczty?

 

W Badaniu Poczty możesz wziąć udział poprzez wypełnienie ankiety zamieszczonej na stronie www.sare.pl/ankieta. Ze względu na różnorodność pytań badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, rozbudowana o pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów.

Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.

 

» PRZEJDŹ DO ANKIETY

 

Wypełnij ankietę i wygraj nagrody

 

Osoby, które wypełnią ankietę do 30.10.2020 i odpowiedzą na ostatnie pytanie, dotyczące rozwoju technologii i poczty elektronicznej, wezmą udział w losowaniu konkursowym. 3 najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone. Zatem do dzieła! Wypełnij ankietę, odpowiedź na pytanie konkursowe i wygraj!

 

Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 16.11.2020. Zwycięzców o wygranej poinformujemy drogą mailową.

 

17. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – patroni:

 

Patroni 17. Badanie Poczty

 

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź regulamin konkursu.

 

 

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (2 głosów, średnio: 5,00 z 5)
Loading...

One Reply to “17. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej!”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Twój komentarz zostanie opublikowany po zaakceptowaniu go przez administratora

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl

Załóż konto!

» Umów się na demo
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies