Dlaczego automatyzacja marketingu jest ważna? [INFOGRAFIKA]

Ostatnio poruszyliśmy temat automatyzacji marketingu w biznesie. Raport 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej obejmował między innymi to zagadnienie. Okazało się, że jeszcze wielu specjalistów nie korzysta z możliwości, jakie daje marketing automation.

Firmy, które wdrożyły automatyzację marketingu dostrzegają w niej pomoc w zakresie zwiększania konwersji, generowania wysokiej jakości leadów, oszczędności czasu i większej wydajności pracowników. 

Daj się zautomatyzować!

Systemy marketing automation są zaprojektowane w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać technologię oraz zasoby bazodanowe i skutecznie dotrzeć ze spersonalizowaną komunikacją do posegmentowanych grup odbiorców. Automatyzacja sprawia, że pozostaniesz w stałym kontakcie ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami. A w związku z tym, że komunikacja jest zautomatyzowana, Ty możesz poświęcać więcej czasu na inne zadania.

Zapoznaj się z infografiką, która przedstawia wyniki Raportu 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Jeśli jesteś ciekaw, jak współpracujemy z naszymi Partnerami w zakresie wdrożenia marketing automation – odezwij się do nas.

Infografika Marketing Automation

Infografika Marketing Automation SARE

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (4 głosów, średnio: 5,00 z 5)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Twój komentarz zostanie opublikowany po zaakceptowaniu go przez administratora

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl

Załóż konto!

» Zarejestruj się
» WRóć do BLOGA