Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Dlaczego automatyzacja marketingu jest ważna? [INFOGRAFIKA]

Ostatnio poruszyliśmy temat automatyzacji marketingu w biznesie. Raport 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej obejmował między innymi to zagadnienie. Okazało się, że jeszcze wielu specjalistów nie korzysta z możliwości, jakie daje marketing automation.

Firmy, które wdrożyły automatyzację marketingu dostrzegają w niej pomoc w zakresie zwiększania konwersji, generowania wysokiej jakości leadów, oszczędności czasu i większej wydajności pracowników. 

Daj się zautomatyzować!

Systemy marketing automation są zaprojektowane w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać technologię oraz zasoby bazodanowe i skutecznie dotrzeć ze spersonalizowaną komunikacją do posegmentowanych grup odbiorców. Automatyzacja sprawia, że pozostaniesz w stałym kontakcie ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami. A w związku z tym, że komunikacja jest zautomatyzowana, Ty możesz poświęcać więcej czasu na inne zadania.

Zapoznaj się z infografiką, która przedstawia wyniki Raportu 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Jeśli jesteś ciekaw, jak współpracujemy z naszymi Partnerami w zakresie wdrożenia marketing automation – odezwij się do nas.

Infografika Marketing Automation

Infografika Marketing Automation SARE

Magdalena Niedobecka

Spis treści

customer journey
Poprzedni

Zabierz klienta w wyjątkową podróż – o customer journey słów kilka

Następny

E-mail marketing + copywriting = klienta miłość do słów

e-mail marketing
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę