Ostatnio poruszyliśmy temat automatyzacji marketingu w biznesie. Raport 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej obejmował między innymi to zagadnienie. Okazało się, że jeszcze wielu specjalistów nie korzysta z możliwości, jakie daje marketing automation.
Firmy, które wdrożyły automatyzację marketingu dostrzegają w niej pomoc w zakresie zwiększania konwersji, generowania wysokiej jakości leadów, oszczędności czasu i większej wydajności pracowników.
Daj się zautomatyzować!
Systemy marketing automation są zaprojektowane w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać technologię oraz zasoby bazodanowe i skutecznie dotrzeć ze spersonalizowaną komunikacją do posegmentowanych grup odbiorców. Automatyzacja sprawia, że pozostaniesz w stałym kontakcie ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami. A w związku z tym, że komunikacja jest zautomatyzowana, Ty możesz poświęcać więcej czasu na inne zadania.
Zapoznaj się z infografiką, która przedstawia wyniki Raportu 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Jeśli jesteś ciekaw, jak współpracujemy z naszymi Partnerami w zakresie wdrożenia marketing automation – odezwij się do nas.
Infografika Marketing Automation
Spis treści