Spis treści
Rozpoczynamy kolejne Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Już po raz 17. razem z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, mające na celu monitorowanie zmian, które na przestrzeni ostatnich lat zaszły w e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Czy marketerzy w czasie pandemii nadal tak chętnie korzystają z komunikacji e-mail? Odpowiedz na pytania i podziel się z nami swoją opinią. Miej wpływ na rozwój e-mail marketingu!
Badanie Poczty przeprowadzane przez SARE powoli staje się już naszą tradycją. Co roku, jesienią, publikujemy ankietę dotyczącą wykorzystania poczty elektronicznej zarówno w Panelu Badawczym BioStat jak i w naszym systemie SARE. W tym roku w szczególności nie mogło jej zabraknąć! W związku z wieloma zmianami, które nastąpiły w naszym życiu wraz z pojawieniem się pandemii, Badanie Poczty nabiera trochę innego wymiaru. Tegoroczne odpowiedzi użytkowników, jak i marketerów korzystających z komunikacji e-mail, pozwolą zbadać nam jak i czy w ogóle COVID-19 wpłynął na e-mail marketing.
Wyniki 17. Badania wykorzystania poczty elektronicznej zostaną przedstawione w ogólnodostępnym raporcie. Uzyskane odpowiedzi pomogą wielu biznesom w skuteczniejszym wykorzystaniu e-maila w swoich strategiach marketingowych, jak również firmie SARE w jeszcze lepszym dostosowaniu systemu do potrzeb klientów.
Na podstawie informacji płynących z doświadczeń użytkowników poczty i marketerów, opublikujemy wartościowe kompendium wiedzy, które poruszy takie tematy jak:
- popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
- połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
- wymagań współczesnych użytkowników Internetu.
Ponadto z raportu dowiemy się:
- Jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
- Czy chętnie subskrybujemy newslettery?
- Ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
- Jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?
Warto też dodać, że w raporcie oprócz konkretnych danych pojawią się również komentarze i rady doświadczonych ekspertów z branży!
W jaki sposób można wziąć udział w Badaniu Poczty?
W Badaniu Poczty możesz wziąć udział poprzez wypełnienie ankiety zamieszczonej na stronie www.sare.pl/ankieta. Ze względu na różnorodność pytań badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, rozbudowana o pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów.
Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.
PRZEJDŹ DO ANKIETY
Wypełnij ankietę i wygraj nagrody
Osoby, które wypełnią ankietę do 30.10.2020 i odpowiedzą na ostatnie pytanie, dotyczące rozwoju technologii i poczty elektronicznej, wezmą udział w losowaniu konkursowym. 3 najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone. Zatem do dzieła! Wypełnij ankietę, odpowiedź na pytanie konkursowe i wygraj!
Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 16.11.2020. Zwycięzców o wygranej poinformujemy drogą mailową.
17. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – patroni:
Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź regulamin konkursu.