Wszystkie

Personalizacja wiadomości

Precyzyjne targetowanie i personalizacja to „być albo nie być” strategii marketingowej. System SARE umożliwia personalizację imienną, generowanie unikalnych kodów rabatowych, dostosowanie czasu wysyłki do preferencji odbiorcy oraz geolokalizację.

Dynamiczna treść

Wysyłane w ramach jednej kampanii wiadomości będą automatycznie dostosowywać swój wygląd do preferencji Twoich odbiorców. W zależności od wartości cech opisujących konkretnych subskrybentów lub ich zarejestrowanych zachowań, mogą oni w tym samym mailu otrzymać różne treści, grafiki i linki. Dzięki temu każda wiadomość będzie idealnie dopasowana do oczekiwań Twojego adresata.

Zaawansowana personalizacja

W SARE jest możliwość wstawienia w temacie i treści wiadomości dowolnych wartości cech opisujących poszczególnych subskrybentów. Mogą to być imiona, nazwiska, nazwy miast, a także informacje o liczbie zgromadzonych punktów, indywidualne kody rabatowe lub hasła. W razie potrzeby nastąpi automatyczna odmiana polskich imion do dowolnego przypadku (np. Witaj Marku). Zaawansowana personalizacja dotyczy także linków zawartych w treści wiadomości, dzięki czemu Twoi odbiorcy mogą zostać przekierowani do dedykowanej im strony www (np. ankiety).

Wykorzystywanie kodów kreskowych

Dzięki tej funkcji wyślesz wiadomość e-mail zawierającą kody kreskowe, które mogą być indywidualizowane. System automatycznie zamienia ciągi znaków na ich graficzne formy i wstawia je w treść maila. Po wydrukowaniu takiej wiadomości możliwe jest np. odczytanie kodu w kasie sklepu. Dzięki temu przyciągniesz odbiorcę do sklepu (bądź innego punktu obsługującego kody kreskowe) i dokładnie zmierzysz efekty kampanii.

Generowanie kodów rabatowych

Prowadząc wysyłki e-maili bądź sms, a także prowadząc konkursy, możesz wzbogacić je o przesyłanie unikatowych kodów rabatowych. Jak? To proste! W systemie SARE generujesz indywidualne kody rabatowe, składające się z cyfr i liter w dowolnej konfiguracji.

Personalizowany termin realizacji wysyłki

Dzięki tej funkcji wiadomości dotrą do Twoich odbiorców w preferowanych przez nich godzinach, określonych w oparciu o godziny otwarć wcześniej odczytywanej korespondencji.

Poprzedni

Kontrola nad dostarczalnością

Następny

Branding SMS