Powiadomienia web push dla każdego

Wyraziłeś już zgodę na powiadomienia web push dla swojej ulubionej witryny czy sklepu internetowego? Lubisz być informowany na bieżąco o najnowszych ofertach i promocjach? Kto tego nie lubi? W gąszczu informacji konsumenci wybierają najprostsze i najwygodniejsze dla siebie rozwiązania. Zastanawiasz się, czy notyfikacje web push sprawdzą się w Twoim biznesie? Przeczytaj, co musisz o nich wiedzieć i podejmij decyzję.

Aż 25% użytkowników klika w notyfikacje web push¹

JAK WEB PUSH POLEPSZA KOMUNIKACJĘ?

Wspominaliśmy już, że wyskakujące okienka to doskonały sposób na dobrą komunikację z użytkownikami (więcej w artykule „Jak komunikować się z potencjalnym klientem w czasie rzeczywistym?”). Dlaczego powiadomienia web push sprawdzają się w tym najlepiej? Wyobraźmy sobie, że użytkownik przegląda naszą witrynę i ogląda określone produkty. Porównuje i ocenia. Wyskakujące okienko może spełnić rolę podpowiedzi. A jeśli użytkownik wykonał odpowiednią ilość ruchów, możemy zaproponować mu limitowany w czasie rabat lub opcję darmowej dostawy. Dostępną tylko tu i teraz. Notyfikacje dostosowane są do jego preferencji i zachowań. Powiadomienia web push można wykorzystać na wiele sposobów. Jedynym celem nie musi być wcale sprzedaż produktu. Okienka można wykorzystać do edukacji klientów. Dzielenie się wartościowymi treściami z zainteresowanymi użytkownikami to świetny sposób, by powiedzieć im więcej o sobie.

 

DOPASOWANE DO POTRZEB

Częstotliwość, zawartość oraz grupę docelową dla powiadomień web push ustalamy samodzielnie. Narzędzia marketingu automatycznego pozwalają na precyzyjne targetowanie i zaplanowanie naszych działań. Jak przykładowo można wykorzystać wyskakujące okienka? Na głównej stronie internetowej wyświetli się powiadomienie web push. Komunikat zgodnie z ustawieniami będzie wyświetlać się np. co 1 minutę. Samą treść można zmieniać dowolnie, co daje wiele możliwości wykorzystania. Użytkownik może zobaczyć informację o aktualnej promocji, przekierowanie na inną stronę i tym podobne. Jeśli dawno nie odwiedzał naszej strony, może zobaczyć odpowiednie przypomnienie i zaproszenie do powrotu. Marketing automatyczny daje nam nieograniczone możliwości w tym zakresie.

4 push 5 push

CO MUSI ZAWIERAĆ WEB PUSH?

Okienko web push składa się z kilku stałych elementów. Oczywiście dzięki marketing automation możemy je dowolnie personalizować. Należą do nich:

  1. Tytuł – w najkrótszy sposób informuje użytkownika, czego dotyczy powiadomienie.
  2. Treść – to krótki opis zachęcający użytkownika do kliknięcia znajdującego się w niej call-to-action.
  3. Grafika – ma za zadanie przyciągnąć uwagę użytkownika. Może przedstawiać oferowany produkt lub dowolną rzecz, która wyróżni nasze powiadomienie.
  4. Link URL – docelowy adres, do którego użytkownik zostanie przekierowany po kliknięciu.

1 push2 push

Mamy już zgodę użytkownika na kierowanie do niego powiadomień. Nie potrzebujemy więc żadnych dodatkowych zgód, gdyż nie przetwarzamy w ten sposób danych osobowych. Te proste okienka jako nowoczesne działania marketingowe to doskonałe rozwiązanie dla każdego biznesu e-commerce. Nie ma na co czekać, warto przekonać się o tym samodzielnie!

 

¹Dane pochodzą z badań własnych na podstawie kampanii web push opublikowanych na stronach własnych m.in www.sarehub.com, www.sare.pl, www.saresa.pl.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami:
kontakt@sarehub.com

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA