Wszystkie wpisy

Katarzyna Ugorowska

Konsultant prawdę Ci powie

Spis treści

Konsultant SARE to taki Specjalista od brudnej roboty, który może Cię wyręczyć w wielu aktywnościach marketingowych. Jego ekspercka wiedza zapewnia wsparcie merytoryczne, a jego rekomendacje i działania dodatkowe pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele biznesowe. Zobacz, na co możesz liczyć.

Eksperci ds. email marketingu i nie tylko

Obsługa Klienta, chociaż często kojarzy się z call center czy „panią z okienka”, jest bardzo ważną „funkcją” w wielu branżach. Nie inaczej jest w obszarze technologii i email marketingu, szczególnie w SARE. Dział Obsługi Klienta to nie tylko wsparcie dedykowanego konsultanta w zakresie opisanym umową. To także rekomendacje przygotowane przez ekspertów, którymi są konsultanci w Dziale Obsługi Klienta SARE.
Codzienna obsługa klienta, na którą mogą liczyć Klienci SARE, to przede wszystkim wsparcie techniczne przy pracy w systemie. Gdy pojawiają się wątpliwości, pytania lub potrzebna jest instrukcja przeprowadzenia konkretnego działania w systemie, każdy użytkownik w SARE może liczyć na pomoc. Czasem w formie odpowiedzi mailowej, wyjaśnienia kolejnych kroków czy pliku pomocy, w którym owe kroki już zostały opisane.
Często to właśnie konsultanci są pierwszą linią wsparcia, gdy pojawi się wątpliwość co do zamówienia wiadomości drogą elektroniczną (mówiąc wprost: gdy pojawi się zgłoszenie spamu), a także gdy będzie potrzeba wsparcia przy interpretacji zwrotów. Niektórzy Klienci, korzystający z obsługi kompleksowej, mogą liczyć wręcz na wyręczenie i całościową realizację działań w systemie przez konsultantów, a niektórzy mogą jednorazowo zdecydować się by odpłatnie specjalista działu obsługi klienta wykonał wskazane czynności.

Zarekomendujemy działania

Ale praca konsultanta nie polega tylko na działaniach operacyjnych, ale także na analitycznych i rekomendacyjnych. Wszystkie wskazówki, przygotowane przez konsultanta w oparciu o indywidualne krótkie badanie, zwiększają szansę na poprawę wyników i polepszenie konwersji w kampaniach mailingowych naszych Klientów. W zależności od postawionego celu, np. zwiększenia odwiedzin na stronie czy zamknięcia transakcji online, Dział Obsługi Klienta może przygotować zestaw rekomendacji dodatkowych aktywności online, by zwiększyć szanse na wzrost zwrotu z inwestycji.
Co mogą rekomendować konsultanci? Przede wszystkim, jeśli szukasz inspiracji do nowych działań, warto poprosić konsultanta SARE o pomoc. W zależności od oczekiwań i zakresu, Twój konsultant może przygotować analizę ogólną lub pogłębioną dotychczasowych działań. Przygotuje średnie wartości poszczególnych parametrów i dokona oceny potencjalnych przyczyn. Na tej podstawie zaproponuje wykorzystanie takich funkcjonalności systemu SARE, by możliwie szybko rozpocząć prace optymalizacyjne.
Jeśli ogólna analiza nie wskaże konkretnych problemów i ich źródeł, rozwiązaniem może być dogłębna analiza wyników z określonego czasu, wraz z analizą bazy (oczywiście na danych zanonimizowanych, by w pełni respektować wytyczne RODO ). Głęboka analiza pozwala na zbadanie osiąganych wyników, porównanie rezultatów względem odpowiednich kryteriów, jak też wysnucie konkretnych wniosków. Jeśli sytuacja na to pozwala, możemy także analizie poddać działania, jakie prowadzi Twoja konkurencja w obszarze komunikacji.
Dodatkowo, analiza pozwala ocenić czy:
– użytkownicy końcowi w przyjazny sposób mogą odbierać wysyłaną komunikację,
– jest ona spójna graficznie z całą identyfikacją firmy,
– komunikacja odbiega od aktualnych trendów,
– spełnia wymogi projektowania responsywnego (RWD).
Liczne rozwiązania dostępne w systemie SARE mają na celu najlepsze zoptymalizowanie wysyłek, a doświadczenie konsultantów na ich obiektywną ocenę.

Znacznie więcej niż system mailingowy

SARE udostępnia nie tylko narzędzie do masowej wysyłki maili. Kontakt z konsultantem pozwoli Ci oszacować, które moduły systemu SARE warto wdrożyć jako element komunikacji do własnej bazy. Rozmowa telefoniczna, videokonferencja albo spotkanie „twarzą w twarz” będzie dobrą okazją, by wskazać takie zastosowanie modułów ankiet, by rozbudować Twoją bazę potwierdzonych adresów oraz zaproponować takie segmentowanie bazy, które pomoże zaoszczędzić na kampaniach sms, będących nadal jednym z najbardziej precyzyjnych kanałów komunikacji. Jak to osiągnąć? Pierwszy krok to kontakt z dedykowanym konsultantem SARE 🙂
W grupie SARE technologie nie ograniczają się tylko do narzędzi obsługi email marketingu. Omnichannel, marketing automation do zarejestrowanych użytkowników czy dotarcie do tych anonimowych odwiedzających stronę www, to tylko część dostępnych możliwości. Już po ogólnej analizie, przygotowanej przez konsultanta, będziesz mógł ocenić, które z narzędzi będzie skuteczniejsze w działaniach PR Twojej działalności: geolokalizacja czy wyświetlanie filmu reklamowego na Youtube? Konsultant zaproponuje także, jak potencjał generowany przez kampanie na bazach zewnętrznych wykorzystać do budowania baz własnych oraz doradzi, kiedy warto dołączyć kanał display, by zoptymalizować wyniki długofalowych kampanii.

Geolokalizacja a może rich media?

Jeśli hasło geolokalizacja nie jest Ci znane, a rich media niosą jedynie skojarzenia z drogimi kanałami telewizyjnymi, to warto skontaktować się z działem obsługi klienta SARE z pytaniem o warunki przeprowadzenia analizy zastosowań w Twojej komunikacji. W zależności od wybranej formuły współpracy, możesz zlecić przygotowanie analizy ogólnej lub pogłębionej ekspertowi z zakresu marketingu online. Jeśli szukasz inspiracji albo chwilowo brakuje Ci koncepcji na nowe działania, napisz do nas! Po analizie, nawet tej ogólnej, przygotowanie rekomendacji nie jest jak wróżenie z fusów, to rzetelnie przygotowana paczka wskazówek. A konsultant zawsze prawdę Ci powie

Napisz do nas! Zarekomendujemy Ci właściwe działania:
kontakt@sare.pl

Celność w 5 krokach, czyli targetowanie na co dzień
Poprzedni

Marketing automation w służbie konwersji

Następny

Jak personalizacja zwiększa sprzedaż?

personalizacja_marketing_automation_sarehub