Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Jak SARE i BioStat uzyskali efekt synergii? Case study z Ogólnopolskiego Badania Poczty

Celem prowadzonego już od 15 lat Badania Poczty, jest monitorowanie zmian w zakresie e-mail marketingu, marketing automation i SPAMu. Każdego roku, wyniki badania pozwalają na poznanie preferencji współczesnego konsumenta w Internecie i mają realny wpływ na kształtowanie działań i strategii w komunikacji marketingowej.

» Read more

Stwórz e-mail w 5 prostych krokach

Nowoczesne systemy e-mail marketingowe pozwalają nie tylko sprawnie komunikować się z naszymi odbiorcami, ale także tworzyć wiadomości od samych podstaw! Jeśli nie mamy gotowej kreacji e-maila, możemy skorzystać z edytora w systemie albo użyć jednego z gotowych szablonów. Ale to dopiero pierwszy krok. Stwórz e-mail szybko i skutecznie!

» Read more

Dobre praktyki tworzenia CTA – wzywaj do działania!

Zadaniem każdego marketera jest przekonanie odbiorcy do swojego produktu czy usługi. Wśród całej koncepcji marketingowej szczególne miejsce zajmuje wezwanie do działania, które jest elementem niemal każdej kreacji. Dlaczego? Ponieważ to ono wskazuje użytkownikowi, co ma robić. CTA (Call To Action – wezwanie do działania), czyli link w formie przycisku, jest kierunkowskazem, za którym odbiorca powinien podążać, by trafić do wyznaczonego przez nas celu.

» Read more

Mobile marketing w e-commerce — jak wykorzystać jego potencjał na Dzień Dziecka

Do wakacji tuż tuż, ale przed latem jeszcze jeden bardzo ważny punkt w kalendarzu każdego marketera. Bądź przygotowany na Dzień Dziecka! To święto budzi w nas mnóstwo dobrych skojarzeń, jak: miłość, beztroska, opieka, śmiech. Marki zachęcają do okazywania uczuć za pomocą prezentów dla najmłodszych, a konsumenci chętnie z tego korzystają. Warto już teraz zaplanować skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową z tej okazji! Nowy Marketing podaje, że największa liczba zapytań dotyczących Dnia Dziecka przypada między 25 maja a 1 czerwca[1]. Nie możemy tego przegapić!

» Read more

Targetowanie reklam na Dzień Matki w kampaniach email marketingowych

Targetowanie, czyli kierowanie reklam do grup, które potencjalnie staną się nabywcami naszych usług[1], to podstawa skutecznych działań email marketingowych. Jest jednak kilka dni w roku, które mogą zupełnie odmienić nasze myślenie o standardowych grupach docelowych. To my mamy decydujący wpływ na zdobycie zupełnie nowych odbiorców dzięki specjalnym okazjom w kalendarzu. Jedną z takich możliwości jest Dzień Matki! Przed takim świętem nasz target rozszerza się do wszystkich osób, które 26 maja pomyślą o swojej mamie.

» Read more

Jak wpływać na efektywność rekrutacji — monitoring projektów HR w czasie rzeczywistym

Czynniki wpływające na efektywność procesu rekrutacji i selekcji pracowników to zestaw różnorodnych wskaźników zbieranych na każdym etapie rekrutacji. Ich bieżące monitorowanie pozwala mierzyć skuteczność naszych działań i wprowadzać odpowiednie optymalizacje związane z kosztami, czasem oraz jakością zatrudnienia w naszej firmie. To zróżnicowane dane, które warto uporządkować.

» Read more

Jak uchronić się przed folderem spam, prowadząc biznes w e-commerce?

Spam oznacza niechciane, niepotrzebne wiadomości elektroniczne. Co to spam według respondentów XV badania poczty elektronicznej? Blisko 70% badanych wskazało, że są to trafiające na ich skrzynki pocztowe wiadomości, których nie chcą otrzymywać. Blisko połowa badanych określa spamem wszystkie niezamówione informacje handlowe. Wszystko to wskazuje na wysoką świadomość użytkowników w zakresie korzystania z poczty elektronicznej.

» Read more

Jakie są wady i zalety mailingów reklamowych?

Niemal połowa ankietowanych w XV Badaniu Poczty przyznała, że na swoją skrzynkę otrzymuje do 20 wiadomości dziennie. Jedna trzecia badanych odbiera nawet 40 mailingów reklamowych każdego dnia! W związku z taką popularnością tego kanału marketingowego nasuwa się pytanie, jakie są wady, a jakie zalety mailingów reklamowych.

» Read more

7 niezawodnych sposobów na skuteczny email marketing w małych i średnich firmach.

W swych początkach email marketing wydawał się zarezerwowany dla dużych firm i korporacji. Dziś już wiemy, że to podstawowe narzędzie każdego przedsiębiorcy. Małe i średnie firmy powinny z niego korzystać, bo to właśnie takiej komunikacji oczekuje współczesny odbiorca. 77% ankietowanych w XV Badaniu Poczty przyznaje się do subskrypcji newsletterów. A jedynie niewiele ponad 20% firm wykorzystuje potencjał drzemiący w systematycznym kontakcie ze swoimi klientami!

» Read more

Jak zaprojektować skuteczny formularz zapisu do newslettera?

Dlaczego wysyłamy newslettery? Chcemy dzielić się specjalistyczną wiedzą, być w kontakcie z naszymi odbiorcami i przede wszystkim — sprzedawać nasze usługi. W czasach świetności kanału e-mail bardzo ważne jest systematyczne poszerzanie bazy adresów kontaktowych i regularna komunikacja z pozyskanymi zainteresowanymi. Dla budowania bazy kluczowy jest natomiast skuteczny formularz zapisu na newsletter.

» Read more

Automatyzacja w HR? – oszczędzaj czas i zmniejszaj koszty rekrutacji

Jakie wyzwania stoją przed współczesną rekrutacją? Gospodarka wolnorynkowa rozpostarła przed nami ogrom możliwości, ale i nowych zadań, także na polu walki o pracownika. Dynamiczny rozwój firm naturalnie prowadzi do tego, że rekrutacja obejmuje coraz to większe, droższe i bardziej czasochłonne procesy. Gdzie szukać rozwiązania? Odpowiedzią na te potrzeby jest automatyzacja w HR!

 

» Read more

Optymalizator wysyłek — czyli jak podkręcić efektywność mailingów reklamowych

Ostatni Raport z XV Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej potwierdził, że mailingi reklamowe to w polskich firmach wciąż jeden z najchętniej używanych kanałów komunikacji z klientem. 77% ankietowanych przyznaje, że z chęcią subskrybuje newslettery od swoich ulubionych marek. To ogromna szansa dla każdego biznesu e-commerce na skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami. Jak w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Kluczem do sukcesu jest między innymi narzędzie zwane – optymalizator wysyłek.

» Read more

Zintegrowana komunikacja mailingowa – jak ją prowadzić?

E-mail już dawno przestał służyć wyłącznie prostej wymianie korespondencji pomiędzy indywidualnymi osobami. Wraz z postępem technologicznym stał się użytecznym narzędziem prowadzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej. W jaki sposób jest wykorzystywany przez profesjonalnych menedżerów?

» Read more

Email marketing – spersonalizowany prezent na Dzień Kobiet

Przed nami kolejny ważny punkt w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie Real Time Marketingu, które stosuje coraz więcej marek. Dlaczego? Email marketing to sposób na dotarcie do wielu odbiorców, poprawienie wizerunku marki, a do tego podarowanie klientom wyjątkowego, spersonalizowanego prezentu na Dzień Kobiet.

» Read more

Rekrutacja pracowników — jak zadbać o wizerunek po jej zakończeniu?

Rekrutacja pracowników to bardzo żywy temat w czasach, gdy przechodzi ona swoistą metamorfozę. Tzw. rynek pracownika dotyczy coraz większej liczby branż i sprawia, że pracodawcy muszą wkładać więcej wysiłku nie tylko w oferowanie konkurencyjnych warunków pracy, ale i w sam proces rekrutacji.

» Read more

Funkcje systemu mailingowego SARE, które warto znać

Czy znasz już zalety korzystania z profesjonalnych systemów email marketingowych? Zwiększanie sprzedaży za pomocą skutecznych wysyłek to już pewien standard działań w e-commerce. Chcemy dziś przybliżyć rozszerzony pakiet usług SARE niezbędnych dla każdego biznesu w sieci. Rozszerza on podstawową ofertę o takie funkcjonalności, które dodadzą skrzydeł każdemu przedsiębiorcy, a o których być może nie masz pojęcia.

» Read more

Jak przeprowadzić kampanię SMS?

Chcesz docierać do odbiorcy szybko i skutecznie? Odpowiedzią jest wysyłka marketingowa zamknięta w 160 znakach. Wypróbuj kampanie sms i przekonaj się o ich skuteczności. Do takich działań zachęca wysoki wskaźnik otwieralności wiadomości oraz stosunkowo niskie koszty wysyłki. Kampanie mobile to idealny sposób na przekazywanie krótkich informacji. Docierają one do klienta natychmiast, niezależnie od tego, czy aktualnie korzysta z Internetu. Dziś zastanowimy się, na co zwrócić szczególną uwagę, by podjęte kroki przyniosły najlepsze rezultaty.

» Read more

Raport Badania poczty elektronicznej w Polsce

Za nami XV Ogólnopolskie Badanie wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi i podsumowując badanie, możemy zaprzeczyć plotkom, że email marketing czasy świetności ma już za sobą. Nadal zajmuje on pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej!

» Read more

Jak zastosować dynamiczną treść w e-mail marketingu?

E-mail marketing ma na tyle bogatą tradycję, że powinniśmy już wiedzieć o nim wszystko. Nic bardziej mylnego! Nowe technologie pozwalające na ciągłe optymalizacje zakazują nam zwalniać tempa w odkrywaniu nowych możliwości tego kanału. Jak udoskonalać nasze wysyłki i wyróżniać się wśród konkurencji? W dobie personalizacji coraz większą rolę odgrywa dynamiczna treść, która jeszcze bardziej dopasowuje komunikację do zainteresowań odbiorcy. Z SARE jej stosowanie jest łatwe i skuteczne.

» Read more

Kampania SMS — dlaczego warto mierzyć jej skuteczność?

Aby nasze działania marketingowe były skuteczne, musimy stale monitorować i analizować ich efekty. Mierzenie rezultatów kampanii mobile pozwala na optymalizację w zakresie tego niedocenianego kanału dotarcia. W jaki sposób? Udoskonalenia możliwe są dzięki wiedzy o tym, jak na otrzymane wiadomości reagują nasi odbiorcy.

» Read more

I'd like to find out more, send me the newsletter!

Don’t miss any of our news, tips, valuable e-books and interesting case studies, sing up for our newsletter!