Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Komunikacja

Odkryj, jak skuteczna komunikacja łączy różne kanały i platformy, tworząc spójne i zintegrowane doświadczenie klienta

Wprowadzenie

Komunikacja omnichannel – strategia marketingowa
Marketing Automation – strategia i narzędzie do automatyzacji i personalizacji działań marketingowych
Jak mierzyć skuteczność komunikacji omnichannel?
Jak planować i realizować komunikację w modelu omnichannel? – SARE
Korzyści komunikacji omnichannel – spersonalizowane i skuteczne komunikaty
Jakie są wyzwania w komunikacji omnichannel i jak je pokonać?

Realizacja kampanii

Jak zaprojektować skuteczny scenariusz do komunikacji do porzuconego koszyka?
Jak zarządzać komunikacją automatyczną?
Jak zarządzać zgodami na otrzymywanie komunikacji?
Dobre praktyki w projektowaniu scenariuszy do porzuconej karty
Jakie są najczęściej popełniane błędy przy wysyłkach reaktywnych i jak ich uniknąć?
Różnice pomiędzy wysyłkami reaktywnymi i triggerowanymi – Jak zwiększyć zaangażowanie, lojalność i sprzedaż
Porzucona karta – rozwiązanie problemu porzuconych koszyków
Wysyłka cykliczna – automatyzacja i personalizacja wiadomości marketingowych
Wysyłki triggerowane i reaktywne w marketingu – czym są i jak mają zastosowanie?
Jak definiować listę nadawców dla wysyłek? – Praktyczne wskazówki SEO
Jak z sukcesem realizować wysyłki triggerowane?
Jak wykorzystywać segmentację odbiorców w sysylkach triggerowanych?
Jak zaprojektować komunikację email do osób, które zareagowały na wysyłkę kampanii?

Limity i priorytetyzacja wysyłek

Limity wysyłkowe w komunikacji – jak je wykorzystywać? | SARE
Jak zarządzać priorytetami wysyłkowymi?
Jakie są najlepsze praktyki w zarządzaniu limitami i priorytetami wysyłkowymi?

Bramka SMTP

Maile transakcyjne – skuteczna komunikacja z klientem
Czym jest bramka SMTP? – Narzędzie do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail
Jak korzystać z bramki SMTP? – SARE
Jak monitorować działanie bramki SMTP? – SARE
Jak skonfigurować bramkę SMTP?
Jakie mogą wystąpić problemy z bramką SMTP?

Narzędzia

Jak tworzyć skuteczne newslettery?
Jak wykorzystywać kanał komunikacji SMS?
Jak dopasować treści kampanii do odbiorcy?
Jak korzystać z autoresponderów? – Poradnik dla marketerów
Jak korzystać z dynamicznego licznika w e-mailach?
Jak korzystać z narzędzi do testowania A/B w komunikacji omnichannel?
Jak personalizować kampanie omnichannel?
Jak personalizować, zliczać kliknięcia z wiadomości, korzystać z kanału zwrotnego?
Jak tworzyć i zarządzać listami mailingowymi?

Inne działy pomocy:

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy