Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Komunikacja

Odkryj, jak skuteczna komunikacja łączy różne kanały i platformy, tworząc spójne i zintegrowane doświadczenie klienta

Wprowadzenie

Jakie są wyzwania w komunikacji omnichannel i jak je pokonać?
Komunikacja omnichannel – strategia marketingowa
Marketing Automation – strategia i narzędzie do automatyzacji i personalizacji działań marketingowych
Jak mierzyć skuteczność komunikacji omnichannel?
Jak planować i realizować komunikację w modelu omnichannel? – SARE
Korzyści komunikacji omnichannel – spersonalizowane i skuteczne komunikaty

Realizacja kampanii

Jak wykorzystywać segmentację odbiorców w sysylkach triggerowanych?
Jak zaprojektować komunikację email do osób, które zareagowały na wysyłkę kampanii?
Jak zaprojektować skuteczny scenariusz do komunikacji do porzuconego koszyka?
Jak zarządzać komunikacją automatyczną?
Jak zarządzać zgodami na otrzymywanie komunikacji?
Dobre praktyki w projektowaniu scenariuszy do porzuconej karty
Jakie są najczęściej popełniane błędy przy wysyłkach reaktywnych i jak ich uniknąć?
Różnice pomiędzy wysyłkami reaktywnymi i triggerowanymi – Jak zwiększyć zaangażowanie, lojalność i sprzedaż
Porzucona karta – rozwiązanie problemu porzuconych koszyków
Wysyłka cykliczna – automatyzacja i personalizacja wiadomości marketingowych
Wysyłki triggerowane i reaktywne w marketingu – czym są i jak mają zastosowanie?
Jak definiować listę nadawców dla wysyłek? – Praktyczne wskazówki SEO
Jak z sukcesem realizować wysyłki triggerowane?

Limity i priorytetyzacja wysyłek

Limity wysyłkowe w komunikacji – jak je wykorzystywać? | SARE
Jak zarządzać priorytetami wysyłkowymi?
Jakie są najlepsze praktyki w zarządzaniu limitami i priorytetami wysyłkowymi?

Bramka SMTP

Jakie mogą wystąpić problemy z bramką SMTP?
Maile transakcyjne – skuteczna komunikacja z klientem
Czym jest bramka SMTP? – Narzędzie do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail
Jak korzystać z bramki SMTP? – SARE
Jak monitorować działanie bramki SMTP? – SARE
Jak skonfigurować bramkę SMTP?

Narzędzia

Jak personalizować, zliczać kliknięcia z wiadomości, korzystać z kanału zwrotnego?
Jak tworzyć i zarządzać listami mailingowymi?
Jak tworzyć skuteczne newslettery?
Jak wykorzystywać kanał komunikacji SMS?
Jak dopasować treści kampanii do odbiorcy?
Jak korzystać z autoresponderów? – Poradnik dla marketerów
Jak korzystać z dynamicznego licznika w e-mailach?
Jak korzystać z narzędzi do testowania A/B w komunikacji omnichannel?
Jak personalizować kampanie omnichannel?

Inne działy pomocy: