Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Komunikacja

Odkryj, jak skuteczna komunikacja łączy różne kanały i platformy, tworząc spójne i zintegrowane doświadczenie klienta

Wprowadzenie

Marketing Automation – strategia i narzędzie do automatyzacji i personalizacji działań marketingowych
Jak mierzyć skuteczność komunikacji omnichannel?
Jak planować i realizować komunikację w modelu omnichannel? – SARE
Korzyści komunikacji omnichannel – spersonalizowane i skuteczne komunikaty
Jakie są wyzwania w komunikacji omnichannel i jak je pokonać?
Komunikacja omnichannel – strategia marketingowa

Realizacja kampanii

Wysyłka cykliczna – automatyzacja i personalizacja wiadomości marketingowych
Wysyłki triggerowane i reaktywne w marketingu – czym są i jak mają zastosowanie?
Jak definiować listę nadawców dla wysyłek? – Praktyczne wskazówki SEO
Jak z sukcesem realizować wysyłki triggerowane?
Jak wykorzystywać segmentację odbiorców w sysylkach triggerowanych?
Jak zaprojektować komunikację email do osób, które zareagowały na wysyłkę kampanii?
Jak zaprojektować skuteczny scenariusz do komunikacji do porzuconego koszyka?
Jak zarządzać komunikacją automatyczną?
Jak zarządzać zgodami na otrzymywanie komunikacji?
Dobre praktyki w projektowaniu scenariuszy do porzuconej karty
Jakie są najczęściej popełniane błędy przy wysyłkach reaktywnych i jak ich uniknąć?
Różnice pomiędzy wysyłkami reaktywnymi i triggerowanymi – Jak zwiększyć zaangażowanie, lojalność i sprzedaż
Porzucona karta – rozwiązanie problemu porzuconych koszyków

Limity i priorytetyzacja wysyłek

Jak zarządzać priorytetami wysyłkowymi?
Jakie są najlepsze praktyki w zarządzaniu limitami i priorytetami wysyłkowymi?
Limity wysyłkowe w komunikacji – jak je wykorzystywać? | SARE

Bramka SMTP

Czym jest bramka SMTP? – Narzędzie do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail
Jak korzystać z bramki SMTP? – SARE
Jak monitorować działanie bramki SMTP? – SARE
Jak skonfigurować bramkę SMTP?
Jakie mogą wystąpić problemy z bramką SMTP?
Maile transakcyjne – skuteczna komunikacja z klientem

Narzędzia

Jak korzystać z autoresponderów? – Poradnik dla marketerów
Jak korzystać z dynamicznego licznika w e-mailach?
Jak korzystać z narzędzi do testowania A/B w komunikacji omnichannel?
Jak personalizować kampanie omnichannel?
Jak personalizować, zliczać kliknięcia z wiadomości, korzystać z kanału zwrotnego?
Jak tworzyć i zarządzać listami mailingowymi?
Jak tworzyć skuteczne newslettery?
Jak wykorzystywać kanał komunikacji SMS?
Jak dopasować treści kampanii do odbiorcy?

Inne działy pomocy: