SYSTEM SARE

Zaawansowane narzędzie do prowadzenia zintegrowanej, precyzyjnie targetowanej komunikacji w kanałach e-mail i mobile.

Korzystając z SARE budujesz stałe relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz innymi adresatami swoich działań.

FREE

0 PLN
  • 30 dniowy test
  • Limit Twojej bazy: 500 *
  • Limit wysyłek: 2 500

Starter

62 PLN/m-c
  • Umowa na 12 miesięcy
  • Limit Twojej bazy: 1 000 *
  • Limit wysyłek: brak

Standard

123 PLN/m-c
  • Umowa na 12 miesięcy
  • Limit Twojej bazy: 5 000 *
  • Limit wysyłek: brak

Standard

246 PLN/m-c
  • Umowa na 12 miesięcy
  • Limit Twojej bazy: 10 000 *
  • Limit wysyłek: brak

Standard

492 PLN/m-c
  • Umowa na 12 miesięcy
  • Limit Twojej bazy: 25 000 *
  • Limit wysyłek: brak

Premium

1476 PLN/m-c
  • Umowa na 12 miesięcy
  • Limit Twojej bazy: 100 000 *
  • Limit wysyłek: brak

Dynamiczna treść

Chcesz aby wysyłane w jednej akcji wiadomości przybierały różne treści dostosowane do preferencji odbiorców? Wykorzystaj funkcję dynamicznej treści. Dzięki niej na podstawie cechy przypisanej adresatowi lub informacji o jego aktywności przygotujesz indywidualny przekaz. Przykład: Wyślij mailing do subskrybentów, którzy otworzyli ostatnie trzy wiadomości, przekazując im kod rabatowy na większą kwotę, niż dla tych, którzy wiadomości nie odbierali. Jeżeli posiadasz informację o zainteresowaniach lub płci odbiorcy, możesz automatycznie dopasować do nich treści.
All you need for start

Zaawansowana personalizacja

System SARE umożliwia skonstruowanie wiadomości zawierającej unikalne parametry dla każdego odbiorcy. Wykorzystaj powitalny zwrot grzecznościowy, w którym zamieść imię adresata, automatycznie odmienione do formy wołacza. Dodaj indywidualne kody rabatowe, linki i grafiki. Chcesz aby Twój e-mail był unikalny? Zastosuj personalizację tytułu. Wysyłasz kilka wiadomości od rożnych konsultantów? Wykorzystaj personalizację nazwy i adresu nadawcy planując tylko jedną wysyłkę. Imię i nazwisko dedykowanego handlowca pojawia się na skrzynkach odbiorczych w polu OD. Zobacz jakie to proste.
Clean code

Integracja z social media

Korzystając z integracji systemu SARE z Facebookiem oraz Twitterem automatycznie wstawisz newsletter na fanpage firmowy w trakcie planowanie wysyłki. Pozyskujesz adresy e-mail z serwisów społecznościowych? Z poziomu systemu SARE zamieścisz na Facebooku i Twitterze zakładkę zapisu na newsletter. Dzięki temu odbiorcy będą dopisywać się bezpośrednio do Twojej bazy. Ponadto, za pomocą specjalnych stopek zachęć odbiorców do udostępniania newslettera na profilach serwisów społecznościowych. W ten sposób możesz promować wiadomości na Facebooku, Twitterze, Flakerze, Wykopie i Śledziku, a system raportujący pokaże, który z nich jest najskuteczniejszy.

Projektowanie responsywne

Przygotowując mailing nie zapominaj o osobach odbierających maile w telefonie. System SARE generuje podgląd, jak wiadomość zostanie wyświetlona w urządzeniach mobilnych. Możesz też zamówić w SARE opracowanie szablonów responsywnych, które wyświetlą się poprawnie bez względu na urządzenie, przez które zostaną odebrane.
All you need for start

Wykorzystanie kodów kreskowych

W wiadomości możesz zamieścić unikalne dla poszczególnych odbiorców kody kreskowe EAN13. System SARE zamienia trzynastocyfrowe ciągi liczb na ich graficzne formy. Po wydrukowaniu możliwe jest odczytanie kodu w kasie zakupowej. W ten sposób przyciągniesz odbiorców do sklepu i dokładne zmierzysz efekty sprzedażowe kampanii.
Clean code

Generowanie kodów rabatowych

Wiadomości e-mail i SMS możesz wzbogacić przesyłając unikatowe kody rabatowe, wygenerowane bezpośrednio w systemie SARE. Indywidualne kody składają się z ciągu cyfr i liter w wybranej przez Ciebie konfiguracji. Mechanizm ten sprawdza się bardzo dobrze w realizacji konkursów.
Editable colors

Ankiety

Korzystając z systemu SARE przeprowadzisz nawet zaawansowane badania marketingowe. Masz do dyspozycji różne rodzaje pytań. Wykorzystując pytania warunkowe stworzysz ankiety wieloscenariuszowe. Możesz też wgrać własny szablon ankiety. Dzięki opcji filtrowania odpowiedzi, bez problemu przeanalizujesz wyniki. Korzystając z tej funkcjonalność stworzysz również formularz konkursowy do swojej promocji.
All you need for start

Ankiety w treści maila

Przeprowadź ankietę zamieszczając ją bezpośrednio w mailu. Mechanizm ten sprawdza się dobrze w przypadku cyklicznego zadawania pytań zamkniętych, np. jedno pytanie dziennie. W wiadomości możesz dodatkowo prezentować poprawną odpowiedź na pytanie z dnia poprzedniego.
Clean code

Video – maile

Umieść w mailingu film video, aby zwiększyć zainteresowanie odbiorcy. Możesz wygenerować podgląd filmu zamieszczonego w serwisach Youtube, Vimeo, Veoh, Metacafe, Dailymotion czy Blip.tv. Video-maile przyczyniają się także do poprawienia wyników kampanii – wzrostu liczby kliknięć.

Projektowanie graficzne

Za pomocą edytora wbudowanego do systemu łatwo przygotujesz projekt mailingu. Możesz też zamówić w SARE opracowanie projektu graficznego mailingu, newslettera, ankiety oraz wiele innych.
Clean code

SAREscript

SAREscript to otwarta platforma deweloperska. Możesz samodzielnie tworzyć nowe funkcjonalności, odpowiadające Twoim aktualnym potrzebom. Dla kilkunastu najpopularniejszych rozwiązań zostały zdefiniowane interfejsy, natomiast kolejnych kilkadziesiąt możesz przygotować sam, dzięki udostępnionej dokumentacji lub z pomocą działu obsługi klienta SARE. Wykorzystując SAREscript możesz modyfikować i personalizować zawartości wiadomości w sposób mocno zaawansowany, a także efektywnie zarządza bazą adresową. Możesz także uruchomić działania remarketingowe. Połączenie rozwiązania z interfejsami API i SOAP daje niemal nieograniczone możliwości deweloperskie.

Targetowanie demograficzne

Wybierając grupę adresową dla wiadomości korzystasz z wszystkich danych demograficznych zgromadzonych w bazie danych. W ten sposób łatwo wykonujesz segmentację posiadanej bazy danych.
All you need for start

Targetowanie behawioralne

Wykorzystuj, zgromadzone w systemie SARE, informacje o zachowaniu użytkowników do budowania odpowiednich grup odbiorców. Możesz np. wysłać wiadomość do osób zainteresowanych wybranym tematem lub produktem. Targetowanie behawioralne dotyczy także doboru odpowiedniego kanału komunikacji – osobom, które nie otwierają maili, możesz wysłać wiadomość SMS. Dobranie odpowiedniej grupy odbiorców jest kluczowym elementem w procesie planowania kampanii e-mail marketingowych. Dane deklaratywne często nie są zgodne z rzeczywistymi preferencjami odbiorców, dlatego targetowanie behawioralne może okazać się bardziej skuteczne w Twoich kampaniach.
Clean code

Selekcja - Intuicyjne filtrowanie danych

Korzystając z graficznych algorytmów wybieraj grupy odbiorców tworząc proste i zaawansowane filtry. Dzięki tej opcji łatwo przefiltrujesz bazę, dodasz użytkowników do wybranej grupy, a także zaplanujesz kampanię.

Testy A/B/X

Przed zasadniczą wysyłką do dużej bazy, przeprowadź testy A/B/X różnych wersji wiadomości do mniejszej grupy odbiorców. Na podstawie wyników testu zobaczysz, która z nich przynosi najlepsze efekty. W ten sposób możesz testować nieograniczoną liczbę wersji wiadomości różniących się tytułem i zawartością. Kampanię finalną do odbiorców ustawiasz ręcznie w wybranym przez Ciebie terminie lub automatycznie, po zdefiniowaniu wcześniej wybranych parametrów. Nieograniczone możliwości testów A/B/X umożliwia także SAREscript.
All you need for start

Tester kreacji

Testujesz swoje e-maile? Nie musisz już posiadać wielu skrzynek pocztowych w różnych serwisach. System SARE pozwala na sprawdzenie poprawności wyświetlania mailingu w ponad 40 najpopularniejszych skrzynkach pocztowych. Analizuj swoją wiadomość bez potrzeby logowania się na różne konta. Sprawdzaj widok wiadomości wyświetlany z zablokowanymi i odblokowanymi grafikami. Wygenerowane w testerze kreacji podglądy możesz pobrać z systemu.
Clean code

Spam-test

Szczegółowa analiza wysyłanej wiadomości e-mail pomoże Ci określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe. System wyświetla potencjalnie niebezpieczne elementy wraz z opisem. Analizując wyniki otrzymujesz informację o wyniku spam-testu zarówno w postaci oceny punktowej, jak i opisowej.

Optymalizator wysyłek

Używając optymalizatora wysyłek masz możliwość precyzyjnego przetestowania wiadomości w różnych dniach i godzinach. Planując jedną kampanię możesz zdefiniować kilka terminów wysyłki. Raporty wskażą w jakich godzinach odbiorcy najchętniej otwierają i klikają w Twoje wiadomości.
All you need for start

Personalizowany termin realizacji wysyłki

Personalizując termin realizacji wysyłki sprawiasz, że wiadomości dotrą do odbiorców w preferowanych przez nich godzinach, w których następowało otwarcie wcześniejszej korespondencji.
Clean code

Rezerwacja

Funkcja prezentuje inne spojrzenie na planowanie działań. Wykorzystując ten rodzaj wysyłki ustawiasz kampanię bez posiadania jej pełnych parametrów, jak np. kreacja czy temat. Ten typ wysyłki pozwoli Ci także na zarezerwowanie selekcji w wybrany termin. Jest ona szczególnie przydatna, gdy z konta SARE korzysta więcej niż jedna osoba.
Editable colors

Automatyczne wiadomości warunkowe

Definiujesz warunki po spełnieniu których następuje automatyczna wysyłka e-maila lub SMSa. System SARE wyśle go nawet do pojedynczego odbiorcy. Warunkiem może być wystąpienie określonej daty, godziny lub odnotowanie pożądanego zachowania (np. otwarcia wiadomości, kliknięcia, zapisania do bazy, dokonania zakupu czy logowania). Funkcja ta pozwala także na wyzwolenie maili urodzinowych czy innych przypomnień. Możesz zdefiniowa całe schematy następujących po sobie komunikatów.
All you need for start

Maile transakcyjne

Prowadzisz sprzedaż przez internet? Wykorzystaj funkcję wysyłki automatycznych maili transakcyjnych. Wiadomości wysyłane są zaraz po zakończeniu konkretnej akcji / transakcji – np. e-mail z informacją o wybranych produktach wysyłany do Klienta po potwierdzeniu zamówienia. Korzystając z maili transakcyjnych na bieżąco informujesz klienta o statusie zamówienia.
Editable colors

Follow up

Zdefiniuj cykl wiadomości, automatycznie uruchamianych po spełnieniu określonego warunku. Kolejne e-maile wysyłane są po upływie określonej liczby dni od otwarcia lub wysłania poprzedniej. Zdefiniowany follow-up możesz modyfikować w dowolnym momencie. Ten typ wysyłki sprawdza się bardzo dobrze w budowaniu relacji z klientami, a także w mailach posprzedażowych.
All you need for start

E-mail i SMS cykliczny

Z poziomu systemu definiujesz automatyczne wysyłki cykliczne. W ten sposób budujesz stałą relację z klientem i dbasz o lojalność odbiorcy. Do tych działań wykorzystaj także SMSy i e-maile urodzinowe czy promocyjne. Realizację cyklicznych wysyłek ułatwia funkcja pobierz newsletter z WWW, która doskonale sprawdza się w wysyłce dzienników.
Clean code

Kampanie SMS

Wysyłasz SMSy? Użyj modułu SMS w systemie SARE. Zintegruj działania e-mail z wysyłkami SMS, podnosząc skuteczność prowadzonych działań. Zdefiniuj dedykowanego nadawcę wiadomości. Korzystaj z kanału SMS do dystrybucji kodów rabatowych, przypominania ważnych informacji czy rozsyłania linku do ankiety.
Clean code

SMSy transakcyjne

Prowadzisz sprzedaż przez internet? Wykorzystaj funkcję wysyłki automatycznych SMSów transakcyjnych. Wiadomości wysyłane są zaraz po zakończeniu konkretnej akcji / transakcji. W ten sposób możesz przekazywać kody rabatowe, albo kody do potwierdzenia transakcji. Prowadząc korespondencję transakcyjną część informacji możesz przekazywać mailem, a część SMSem.
Clean code

Wysyłka SMS z kanałem zwrotnym

Prowadzisz komunikację SMS? Wykorzystaj funkcję kanału zwrotnego. Uzyskuj odpowiedzi na akcje SMS, a raporty gromadź w SARE. Dzięki temu wszystkie kampanie będziesz posiadał w jednym miejscu.

SARE X

SARE X jest systemem remarketingowym, wspierającym m.in. system SARE w zakresie obserwacji zachowania użytkownika Internetu na stronie docelowej klienta, po wyjściu z wiadomości. Wykorzystasz go do rozbudowania wiedzy o odbiorcach oraz integracji wysyłek e-mail i SMS. Dzięki SARE X wyselekcjonujesz bazę osób, które po otrzymaniu wiadomości dużo czasu spędziły na stronach danego produktu, albo wybrały ten produkt, ale w ostatniej chwili porzuciły koszyk. Do takiej grupy możesz wysłać SMS lub e-mail ze specjalnymi warunkami promocyjnymi, albo zadzwonić i dopytać o przyczyny rezygnacji.
All you need for start

Zaawansowane raportowanie

Analizuj wyniki swoich kampanii. System SARE posiada bardzo rozbudowany moduł raportowania, za pomocą którego w szczegółowy sposób prześledzisz wyniki działania i porównasz z innymi kampaniami. W raportach znajdziesz następujące informacje: nazwa i podgląd wiadomości, grupy adresatów, godzina wysyłki, zwroty wraz z podaniem ich przyczyny, liczba otwarć, wypisów, kliknięć, CTR, zastosowane przy wysyłce filtry, najpopularniejsze linki i tagi. Patrząc na mapę kliknięć szybko dowiesz się, które elementy wiadomości wzbudziły największe zainteresowanie adresatów. Wyniki prezentowane są w zestawieniach tabelarycznych i na wykresach, dzięki czemu możesz je filtrować i eksportować z systemu. Analizować możesz także przyrost bazy i aktywność adresów.
Clean code

Raporty domenowe

Analizując raporty adresów sprawdzaj, z których domen korzystają Twoi aktualni odbiorcy. Zadbaj w szczególny sposób o poprawność wyświetlania mailingu w tych domenach.
Editable colors

Raporty agentów pocztowych

Szczegółowe raporty pozwolą Ci także sprawdzić, z jakich agentów pocztowych korzystali adresaci kampanii. Statystyki prezentowane są z podziałem na otwarcia i kliknięcia. Zadbaj w szczególny sposób o poprawność wyświetlania mailingu w tych programach pocztowych.
Clean code

Raporty dynamiczne

Dodatkową funkcjonalnością jest raport dynamiczny, który możesz wygenerowa w postaci strony internetowej. W raporcie tym znajdziesz podstawowe i szczegółowe informacje dotyczące działania z podsumowaniem i oceną opisową wyników. Raport możesz dostosować do swoich potrzeb wykorzystując edytor SARE.
Clean code

Geolokalizacja

Sprawdzaj gdzie masz najwięcej odbiorców. Dzięki geolokalizacji dowiesz się w jakich regionach i miastach odbierane są Twoje wiadomości, a gdzie nie posiadasz odbiorców.

Integracja po API / SOAP z zewnętrznymi systemami

Integrujesz dane z systemami zewnętrznymi za pomocą REST API / SOAP API - dwóch podstawowych interfejsów wymiany danych. REST API staje się aktywne automatycznie po utworzenia konta w systemie. Za jego pomocą zbierzesz dane z formularza, czy dopiszesz pojedyncze adresy e-mail. Do synchronizacji danych (dopisywanie, nadpisywanie, usuwanie) z innymi systemami wykorzystasz SOAP API, zapewniające bezpieczną wymianę dużych pakietów danych
All you need for start

Integracja systemu z Magento

Korzystasz z Magento? Dzięki integracji systemu SARE z Magento uzyskasz dostęp do zaawansowanych funkcji SARE. W łatwy i skuteczny sposób informacje o odbiorcach połączysz z danymi transakcyjnymi takimi jak: historia zakupowa, adres, wartość ostatniego zamówienia,  średnia wartość zamówienia, czas ostatniego logowania i wiele innych. Kampanie będziesz mógł targetować na podstawie badania koszyka zakupowego. Wszystkie te informacje łatwo wyeksportujesz z systemu.
Clean code

Integracja systemu z iStore

Używasz iStore? Zintegruj konto SARE i iStore, a dane kontaktowe klientów zostaną zaimportowane do systemu SARE. Dzięki integracji uruchomisz spersonalizowaną komunikację e-mail i SMS do klientów Twojego sklepu. Sprawdzaj zaawansowane statystyki i poprawiaj jakość swojej komunikacji.
Editable colors

Integracja systemu z click apps

Posiadasz dużą liczbę fanów na Facebooku? Wykorzystaj te kontakty w prowadzonych działaniach. Użyj wtyczki click apps i pozyskuj dane z Facebooka bezpośrednio do systemu SARE.
All you need for start

Integracja systemu z Coremetrics

System SARE zapewnia integrację z jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi analitycznych, jakim jest system IBM Cormetrics. Zintegruj swoje konta już dziś i wykorzystuj rozbudowane dane monitorujące, do prowadzenia działań e-mail marketingu.
Clean code

Integracja systemu z Salesforce

Zarządzasz relacjami z klientami za pomocą Salesforce? Zintegruj konto z systemem SARE i pobieraj bazę kontaktów do systemu mailingowego.

Integracja systemu z Update

Połączenie systemów CRM i SARE pomoże Ci usprawnić komunikację między tymi narzędziami. Łatwo możesz przekazać posiadane adresy z bazy CRM do systemu SARE. Szczegółowe informacje o klientach przechowywane są w systemie CRM. Tutaj więc musisz utworzyć grupę docelową wysyłki, a następnie przenieść ją do systemu mailingowego. W ramach integracji SARE i update.CRM przekazanie takich danych odbywa się bezpośrednio między systemami i pozwali Ci oszczędzić pracę, czas i uniknąć pomyłek.

Integracja systemu z Quartic

Quartic jest systemem do rekomendacji. Dzięki tej integracji możesz wysyłać spersonalizowane wiadomości z informacjami o produktach, które przeglądał odbiorca na Twojej stronie. Dane pobierane są z systemu QUARTIC i są indywidualne dla każdego adresu w bazie.
Funkcja/Pakiet Free Starter Standard Premium
raporty otwarć, kliknięć
realizacja wysyłki weryfikującej
ustalenie własnego nadawcy e-maila
zaplanowanie wysyłki na dany dzień i godzinę
wykorzystanie gotowych szablonów
import i eksport bazy do systemu
możliwość określenia czasu trwania ankiety
raporty – statystyki domenowe i agentów pocztowych
testowanie wiadomości z poziomu edytora
integracja z Social Media
spam test kreacji
dedykowany konsultant
integracja ze stroną www
integracja z Google Analitycs
wprowadzenie filtrów dla wysyłek e-mail
raporty – mapa kliknięć kreacji
szkolenie on-line
warunkowanie pytań ankiety
wgranie własnego szablonu ankiety
indywidualizacja ankiety
retargetowanie wysyłek
funkcjonalność SAREscript
wysyłki warunkowe
personalizacja nadawcy e-maila i tematu
stronicowanie ankiety
możliwość realizacji ankiety
szkolenie osobiste w siedzibie SARE
brak limitu pytań w ankiecie
nielimitowana liczba uruchomionych ankiet

Siedziba w Rybniku

ul. Raciborska 35a
44-200 Rybnik
+ 48 32 42 10 180

Oddział w Warszawie

ul. Grzybowska 2 lok.34
00-131 Warszawa
+ 48 22 121 00 60

Kontakt online

Infolinia

Social media

Zadaj pytanie