SARE S.A. „Orłem innowacji”!

27 października w Teatrze Kamienica odbyła się ceremonia wręczenia nagród II edycji konkursu Rzeczpospolitej „Orzeł Innowacji”.  Nagrodę w kategorii „Innowacyjne narzędzie marketingowo-sprzedażowe” odebrało SARE S.A. za SAREhub – narzędzie do marketingu omnichannel.

Celem konkursu „Orzeł innowacji”, organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”, jest wyłonienie i nagrodzenie firm, które „prowadzą prace badawczo-rozwojowe wprowadzając na rynek nowe produkty i usługi, osiągając dzięki nim sukcesy biznesowe”.
Kapituła wybrała firmy, które inwestują w innowacje i dzięki nim są konkurencyjne nie tylko na rynku polskim, ale także europejskim. W skład Kapituły weszli m.in. przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju, Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., Urzędu Patentowego RP i Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
– „To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie” – mówi Dariusz Piekarski Prezes Zarządu SARE S.A. – „Od wielu lat działamy na niezwykle dynamicznym i wymagającym rynku usług marketingowo – sprzedażowych świadczonych w przestrzeni internetowej. Doskonale zdajemy sobie więc sprawę, że jedynie nieustanna praca nad innowacjami i wyprzedzanie potrzeb naszych klientów pozwoli nam na dalszy równie dynamiczny rozwój i osiąganie sukcesu ekonomicznego” – dodaje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies