Pierwsze takie story!
Historia o cyfrowym świecie, w którym brak informacji może okazać się cenną wskazówką...

SPRAWDŹ, czy rozwiążesz zagadkę kryminalną!

Wolisz przeczytać książkę, czy wysłuchać podcastu?

Wypełnij formularz i zaznacz zgody. W zamian na maila otrzymasz od nas wybraną formę opowieści...

Uzupełnij e-mail

Uzupełnij imię

Wybierz formę opowieści

Zaznacz zgodę

Zaznacz zgodę

Administratorem moich danych osobowych jest Digitree Group S.A. z siedzibą w Rybniku, ul. Raciborska 35a... zobacz całość

Dziękujemy za wysłanie formularza.

Sprawdź teraz swoją skrzynkę, na którą wysłaliśmy wiadomość...

BŁĄD!

Spróbuj ponownie.

ONI już wiedzą kto...

Kasia Milner

autorka bloga Jej Wysokość Literatura

Wszyscy lubimy zagadki kryminalne, a listopad to idealny czas na to, aby po takie mroczne opowieści sięgnąć. Co się wydarzyło w mieszkaniu pod numer 21? Kim jest zabójca i jaki miał motyw? Próba połączenia faktów podczas lektury, niczym kolejnych elementów układanki, jest genialnym treningiem dla mózgu. To krótkie opowiadanie daje nam jednak coś więcej. Listopad to dobry czas, by skryć się pod kocem z dobrym kryminałem, ale również idealny moment, by zaplanować zakupy. Wszak to już za chwilę czeka nas Black Friday! Czym tak naprawdę jest e-commerce, jak działa remarketing i jakie dane przekazujemy sklepom podczas zakupów? Czy to możliwe, by w ślad za preferencjami zakupowymi i zachowaniami na stronie odtworzyć, kto siedzi po drugiej stronie ekranu i dodaje produkty do e-koszyka? W jaki sposób sklepy internetowe znają nas tak dobrze, że często same proponują nam potrzebne lub przydatne produkty, zanim sami o nich pomyślimy? To wiedza przekazana w pigułce i na dodatek w bardzo ciekawej formie. Opowieści łatwo zapadają nam wvpamięć, dlatego i cały ten świat e-commerce wydaje się być przystępniejszy, gdy próbujemy go zrozumieć razem z komisarzem Orłem. Po lekturze odczuwa się niedosyt i chce się dowiedzieć czegoś więcej na temat marketingu internetowego.
Paweł Tkaczyk

Strateg, storyteller, autor książek Zakamarki marki, Narratologia

Doskonale się czyta, o taki storytelling walczyłem! Zawsze wkurza mnie w kryminałach, kiedy wątki techniczne traktuje się po macoszemu. Tutaj wątki techniczne są napisane przez profesjonalistów. Świetna robota!
Weronika Zięba

youtuberka, autorka kanału Księgarka

Czy da się przedstawić rozwiązania e-mail marketingu tak, żeby nie zanudzić odbiorcy? Tak! Wystarczy wpleść te informacje w opowiadanie kryminalne. Nie znam się na temacie, a po przeczytaniu tego krótkiego tekstu nie dość, że rozumiem, co można osiągnąć za pomocą spersonalizowanych maili, to jeszcze dobrze się bawiłam biorąc udział w szukaniu mordercy. SARE zamiast kolejnego e-booka o swoim produkcie postanowiła przedstawić jego zalety w formie opowiadania kryminalnego. Ostrożnie podchodziłam do tematu, bo literatura i reklama często nie idą w parze. Najczęściej za dużo reklamy w literaturze powoduje, że całość wypada sztucznie. Jednak zostałam mile zaskoczona. Sama historia jest ciekawa, rozdziały pisane są z perspektywy kilku bohaterów i nie wszystko jest na pierwszy rzut oka oczywiste. Tak właśnie w kryminałach powinno być. Było to ciekawe doświadczenie i mam nadzieję, że taka literacka forma przedstawienia produktów czy rozwiązań wejdzie na stałe do marketingu. Czyta się to o niebo lepiej niż kolejne produktowe foldery, a pozwala poznać możliwości usługi w praktyce. W tym przypadku w nieco makabrycznej, bo jednak mamy morderstwo - ale za to sugestywnej i zapadającej w pamięć.