E-MAIL MARKETING

Funkcjonalności

Wykorzystaj pełny potencjał narzędzia SARE. Docieraj z doskonale dobraną treścią do właściwego klienta.

Segmentuj bazy

SEGMENTUJ-BAZY automatycznie

Jedną z cech dobrego prowadzenia strategii e-mail marketingowej jest segmentacja baz. Znając naszych odbiorców, ich profil i preferencje, lepiej dobieramy zawartość naszych komunikatów. Możemy wówczas targetować je na podstawie danych demograficznych czy behawioralnych.

 

Flowcharty
Flowcharty są graficzną ilustracją planu dla konkretnego działania marketingowego firmy. W systemie SARE pozwalają na szybkie i intuicyjne tworzenie segmentów bazy za pomocą specjalnych filtrów, które dzielą bazę na zasadzie spełnienia lub nie konkretnego warunku. Dzięki wspomnianym filtrom możesz odnosić się nie tylko do danych deklaratywnych, ale również behawioralnych wynikających z historii kontaktu e-mail. Działają w oparciu o metodę „drag&drop”, dzięki czemu  wygodnie wyselekcjonujesz adresy w bazie, przeanalizujesz ich zachowanie i skutecznie zaplanujesz wysyłki.

Targetowanie demograficzne
Wybierając grupę adresową dla wiadomości możesz korzystać z wszystkich danych demograficznych zgromadzonych w bazie danych. Może to być płeć, wiek, ale również zawód czy stanowisko. W ten sposób łatwo dokonasz segmentacji posiadanej bazy danych. A ponadto wybierzesz wąską grupę docelową swoich komunikatów.

Targetowanie behawioralne
Informacje o konkretnych zachowaniach odbiorców (np. kliknięciach w określone linki) mogą pomóc w jeszcze lepszym dopasowaniu zawartości kolejnych newsletterów do ich preferencji. Dzięki wykorzystaniu tej funkcjonalności do osoby, która po raz trzeci czyta opis tego samego produktu, w kolejnym mailingu prześlesz więcej informacji na jego temat lub zaproponujesz zakup. Z kolei do kogoś, kto po raz kolejny nie odebrał e-maila, dla zwiększenia efektywności kampanii, możesz zrealizować wysyłkę SMS. W SARE stworzysz profile behawioralne, a dane o zachowaniach konkretnych odbiorców możesz wyeksportować i wykorzystać w innych działaniach marketingowych.

Geolokalizacja
Dzięki tej funkcji, na podstawie IP regionu oraz miasta użytkownika, analizujesz miejsce, w którym Twój odbiorca otworzył wiadomości. Ponadto możesz skierować do osób zgromadzonych w jednym mieście informacje lokalne – na temat nowej restauracji czy kampanii promującej budżet obywatelski.

Jesteś zainteresowany tą funkcją? Sprawdź, w którym pakiecie jest dostępna!

PRZEJDŹ DO CENNIKA


Pozostałe funkcje

Dla tego produktu dostępne są również następujące funkcjonalności:

Pobierz wszystkie funkcje systemu

Projektowanie graficzne - usługi projektowania zaawansowanych kreacji
Usługi prawne - wersja 2
Usługa doradztwa-wersja 2