FAQ

Darmowe konto w systemie SARE można testować przez 1 miesiąc od momentu założenia.

Tak, z poziomu programu pocztowego można zaplanować kampanię e-mailingową. Aby mieć możliwość skorzystania z tej funkcji należy dokonać integracji SMTP.

Koszt systemy uzależniony jest od wielkości bazy oraz pakietu funkcji.

Tak, system SARE umożliwia wysyłkę smsów bezpośrednio z poziomu systemu.

Limity darmowego konta to:

  • baza do 500 adresów e-mail,
  • limit wysłanych maili do 2500,
  • ważność konta 1 miesiąc od założenia.

Marketing Automation to inaczej automatyzacja marketingu, która polega na wykorzystaniu specjalnego narzędzi i programów do usprawnienia działań reklamowych i przetwarzania danych.

Omnichannel to w skrócie wielokanałowość sprzedaży. To integracja wszystkich kanałów dotarcia, celem maksymalnej interakcji sprzedawcy z kupującym.

Najlepszy dzień na wysyłkę maila jest uzależniony od kilku czynników, m.in. branży, grupy docelowej (B2B, B2C), indywidualnych wskaźników otwarć wysyłki na dzień. Możesz wykorzystać optymalizator wysyłek, który umożliwi zdefiniowanie kilku terminów wysyłki (dni oraz godziny). Po zakończeniu wysyłki przeanalizuj raporty, które wskażą w jakich godzinach odbiorcy najchętniej otwierają i klikają w Twoje wiadomości.

Personalizację w masowej wysyłce możemy zastosować dzięki SAREscript-automatyzacji systemy e-mail marketingowego.

Tak, w systemie SARE jest możliwość wysłania sms-a do osoby, która nie otworzyła e-maila.

Dzięki systemowi SAREhub-marketing automation, możemy monitorować zachowania użytkownika na stronie.

Ankietę do klientów możemy wysłać w mailingu do bazy własnej bądź w formie linka udostępnić w dowolnie wybranym miejscu, np. social media.

Tak, system został w 100% dostosowany do wymagań RODO.

CTR – wskaźnik kliknięć. Jest on wyrażany jako procentowy stosunek liczby unikalnych kliknięć w co najmniej jeden link w Twojej wiadomości, do liczby wszystkich wiadomości wysłanych w danej kampanii.
OR – procentowy stosunek liczby unikalnych kliknięć w co najmniej jeden link w Twojej wiadomości, do liczby wszystkich wiadomości wysłanych w danej kampanii.
CTOR – wskaźnik, który informuje jaki odsetek osób, które otwarły wiadomość, kliknęły w co najmniej jeden link znajdujący się w kreacji.

UTM to znaczniki dodawane do linku. Pozwalają one przeanalizować ile było przejść na stronę z danego newslettera, bannera umieszczonego w serwisie zewnętrznym czy też reklamy na Facebook-u.

  • Ankiety (z zapytaniem o mail na końcu);
  • Formularze kontaktowe/POP-UP/WEB-PUSH;
  • Landing Page;
  • Treść Premium za mail;
  • Follow-upy (Autorespondery)/Welcome Message/Thank you Message;
  • Call to Action umieszczane w różnych miejscach;
  • Dynamiczna treść na stronie.

Testy A/B/X pozwalają na porównanie efektywności kolorystycznej mailingu czy tematu wiadomości. Przy użyciu tej funkcji możemy testować też układ sekcji, różną budowę mailingów czy dane nadawcy.

Follow-Up to cykliczna kampania, umożliwiająca wysyłkę według ustalonego scenariusza. Pozwala na automatyczną wysyłkę kolejnego maila na podstawie zachowań odbiorcy w poprzednim mailu/w poprzedniej wysyłce.Szczególnie dedykowana dla nowych odbiorców w bazie. Pozwala na utrzymanie i podtrzymanie relacji z klientami.

Treści dynamiczne to dopasowanie treści, grafik czy linków w zależności od preferencji pojedynczego odbiorcy. Implementacja za pomocą kodu, który zaciąga dane z danej cechy w karcie kontaktu.

Wysyłka jednorazowa, wysyłka cykliczna, wysyłka follow-up, rezerwacja, optymalizator wysyłek, wysyłka godzinowa, wysyłka powitalna, maile transakcyjne.

  • Magento;
  • PrestaShop;
  • SALESforce;
  • Facebook & Twitter;
  • Capsule;
  • API/SOAP.

Inaczej RWD. Oznacza automatyczne dostosowanie wyglądu i układu grafiki do rozmiaru okna przeglądarki, na której jest wyświetlana. Mailing utworzony w takiej technice jest uniwersalny i wyświetla się dobrze zarówno na dużych ekranach, jak i na smartfonach czy tabletach.

Ankiety SARE warto stosować, kiedy chcemy powiększyć bazę e-mail, poznać opinie dotyczące produktów czy obsługi klienta (narzędzie do badania satysfakcji klientów), przeprowadzić konkurs, lepiej poznać preferencje klientów (segmentacja). Ankieta jest doskonałym źródłem wiedzy odnośnie oczekiwań klientów wobec produktów lub przesyłanych w Newsletterze treści.

Mail transakcyjny to wiadomość wysłana niezwłocznie po zakończeniu konkretnej akcji / transakcji – np. e-mail z informacją o wybranych produktach po potwierdzeniu zamówienia. Korzystając z maili transakcyjnych na bieżąco można informować klienta o statusie jego zamówienia.

Realizacja kampanii marketingowej z poziomu np. Outlooka czy Thunderbirda. Wymaga utworzenia specjalnie skonfigurowanej skrzynki pocztowej, gdzie definiuje się użytkownika, hasło dostępowe oraz interfejs SAREscript.

Lista zastrzeżonych numerów telefonicznych i adresów mailowych, pod które żaden handlowiec w kraju nie będzie mógł zadzwonić/wysłać maila z ofertą lub zapytaniem.

SAREscript pozwala na przetwarzanie i operacje na danych za pomocą operatorów i funkcji, zmiennych warunkowych czy pętli. Przykładowe funkcje:

  • Ustal płeć,
  • Ustal miasto,
  • Ustal województwo,
  • Zmień wartość cechy,
  • Generuj kody rabatowe,
  • Losuj adresy,
  • Ustal godzinę wysyłki.

Jest to jedna z funkcjonalności systemu SARE. Dzięki niej system, wyśle wiadomość nawet do pojedynczego odbiorcy, jeśli spełniony zostanie uprzednio zdefiniowany warunek. Np.:
godzina otwarcia poprzedniej wiadomości czy wystąpienie określonej daty.
Znajduje zastosowanie przy wysyłce maili urodzinowych, przypomnień oraz komunikacji naprzemiennej (mailing, SMS).

  • Demograficzne;
  • Behawioralne;
  • Geolokalizacja;

W segmentacji może też pomóc SAREscript.

  • wiadomości eko – wysyłane z losowego numeru telefonu,
  • wiadomości pro – wysyłane z dedykowanego numeru telefonu, charakteryzują się lepszą dostarczalnością oraz możliwością pełnego raportowania.

SPAMtest kreacji ukazuje czy istnieje prawdopodobieństwo, że wysłana wiadomość zostanie zakwalifikowana jako spam na skrzynce odbiorczej. Zaleca się aby wskaźnik ten nie przekraczał 2.5 punktu.

Jest to wysyłka wysyłana do zaimportowanych do SARE adresów wtedy, gdy jest konieczne potwierdzenie zgody na wysyłki handlowe lub marketingowe. Wysłany mail posiada spersonalizowany link do potwierdzenia zgody na przesyłanie mailingów na dany adres e-mail.

  • jednokrotnego wyboru,
  • wielokrotnego wyboru,
  • macierzowe budowane na podstawie tabeli,
  • otwarte,
  • o e-mail.

Pytanie jednokrotnego wyboru jest najprostszym typem pytania, umożliwiającym respondentowi wybór
tylko jednej odpowiedzi.

Pytanie wielokrotnego wyboru pozwala respondentowi na udzielenie kilku odpowiedzi. Tworząc pytanie należy wskazać minimalną oraz maksymalną liczbę wprowadzonych odpowiedzi.

Pytanie macierzowe nazywane inaczej tabelkowym. Tworzy się je na podstawie tego samego pytania oraz tych samych odpowiedzi w kilku różnych kontekstach.

Pytanie otwarte tekstowe, to takie w którym można uzyskać otwartą odpowiedź respondenta. Jest tworzone w celu uzyskania najbardziej obiektywnych odpowiedzi od respondentów.

Pytanie o e-mail pozwala na pozyskanie adresu e-mail użytkownika wypełniającego ankietę. Przydatne jest ono w chwili, gdy ankieta nie została zrealizowana do własnej bazy subskrybentów.

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies