All

Testy A/B/X

W systemie SARE dostępne są testy A/B/X pokazujące skuteczność danych mailingów, test kreacji sprawdzający, jak dana wiadomość będzie wyglądać na różnych urządzeniach i skrzynkach pocztowych oraz test ryzyka „wylądowania” w spamie.

Optymalizator wysyłek

Optymalizator to narzędzie, które pozwala określić o której porze realizacja wysyłki newslettera przynosi najlepsze efekty. Realizacja wysyłki optymalizacyjnej w swoim działaniu przypomina test A/B/X, w którym określona jest najefektywniejsza pora komunikacji. W ramach kampanii baza do wysyłki zostaje podzielona na mniejsze części. Ich liczba zależna jest zarówno od wybranych godzin, jak i dni testu. Raport z wysyłki zawiera informacje z wszystkich cząstkowych wysyłek oraz dodatkową informację wskazującą optymalny termin wysyłek.

Testy A/B/X

Porównanie skuteczności różnego nadawcy, tematu, czy kreacji wiadomości e-mail na testowej grupie odbiorców pozwoli Ci na wybór najefektywniejszej z nich, a następnie rozesłanie jej do pozostałej części bazy, która nie brała udziału w testach (proporcje ustalane są ręcznie w trakcie planowania testu). W SARE możesz zestawić ze sobą nieograniczoną liczbę wiadomości, przeprowadzić analizę skuteczności tematu oraz zawartości maila, a także automatycznie uruchomić właściwą wysyłkę po osiągnięciu określonych wcześniej celów.

Tester kreacji

W SARE sprawdzisz poprawność wyświetlania wysyłanej wiadomości w trzydziestu najpopularniejszych programach do odbioru poczty, a także na iPhonie i iPadzie. Ponadto, możesz przeprowadzić test Plain Text, czyli test bez elementów graficznych. Sprawdzisz wówczas wygląd wiadomości w wersji tekstowej. Bez potrzeby logowania się do poszczególnych skrzynek zapoznasz się zarówno z widokiem całych skrzynek pocztowych, jak i szczegółowym podglądem wiadomości wyświetlanych z zablokowanymi i odblokowanymi grafikami.

Spam test

Szczegółowa analiza kreacji wiadomości e-mail pomoże Ci określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe. Licznik punktów wskazuje bezpieczny poziom, którego warto się trzymać, by zapewnić wysoką dostarczalność wiadomości. Z kolei każdy niepożądany element jest dokładnie opisywany, dzięki czemu możesz dokonać korekty, tak aby wiadomość bez przeszkód dotarła do maksymalnie dużej liczby odbiorców.

Wysyłka godzinowa

Dzięki zastosowaniu wysyłki godzinowej wiadomości dotrą do odbiorców o preferowanej porze czytania newsletterów. Co więcej, godzina wysyłki zostanie indywidualnie dopasowana dla każdego adresu e-mail. Decydujące znaczenie w doborze pory wysyłki będzie miała informacja o godzinie otwarcia poprzedniego maila.

Poprzedni

Analiza raportów

Następny

Dostosowanie systemu