Rozbudowa bazy mailingowej – kampania VIP SALE
Rozbudowa bazy mailingowej stanowi nieodłączny element skutecznego e-mail marketingu. Jak centrom Designer Outlet w Polsce udało się w przeciągu paru miesięcy powiększyć bazę o ponad 130%?
Poznajcie jedno z rozwiązań na przeprowadzenie kampanii, dzięki której firma pozyska nowych klientów.
Lepsze OR i CTR z wysyłek newslettera – czyszczenie bazy Jet Line
Ponad 7 razy mniejszy wskaźnik zwrotów, ponad 6 razy większy wynik unikalnych otwarć i 2 razy większy wskaźnik CTR z wysyłek e-mail marketingowych. Czy to możliwie? W jaki sposób został osiagnięty taki wynik? Przedstawiamy case study firmy Jet Line ze współpracy z SAREsytem.
Jak SARE i BioStat uzyskali efekt synergii? Case study z Ogólnopolskiego Badania Poczty
Celem prowadzonego już od 15 lat Badania Poczty, jest monitorowanie zmian w zakresie e-mail marketingu, marketing automation i SPAMu. Każdego roku, wyniki badania pozwalają na poznanie preferencji współczesnego konsumenta w Internecie i mają realny wpływ na kształtowanie działań i strategii w komunikacji marketingowej.
Jak stworzyliśmy aplikację do zbierania zgód i podpisów dla firmy L’Occitane
Zadaniem SARE było stworzenie aplikacji, z której L’Occitane korzysta w swoich salonach w celu zbierania zgód i podpisów nowych Klientów, przy zapisie do Klubu L’Occitane.
Mechanizm systemu ankiet – II Badanie Zjawiska Spamu w Polsce
Mechanizm systemu ankiet został wykorzystany w celu zebrania informacji do analizy w ramach II Badania zjawiska spamu w Polsce. Badanie ma charakter cykliczny, jego celem jest monitorowanie zmian w zakresie występowania spamu w komunikacji elektronicznej, a także w świadomości użytkowników Internetu. Badanie skupia się również na zagrożeniach i złych praktykach w kanale online. Dodatkowym celem było budowanie grupy docelowej, zainteresowanej działalnością Fundacji FORCE, w szczególności w zakresie przeciwdziałania spamowi.
OR większy o 400%, a CTR o 250% w sklepie Deni Cler Milano za sprawą marketing automation
Marka DENI CLER MILANO to elegancka, włoska marka odzieżowa. Od otwarcia pierwszego salonu w 1972 roku, przy prestiżowej Via Monte Napoleone w Mediolanie, DENI CLER ubiera kobiety świadome własnej kobiecości a przez to również wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku wprowadzając nową jakość do rodzimego świata mody. Współcześnie DENI CLER to doskonale rozwinięta sieć sprzedaży stacjonarnej, a także – od 2014 roku – internetowej.
Jak Politan zorganizował konkurs i stworzył Klub Ambasadorek Marki Gosia?
Marka Gosia to produkty do sprzątania, pieczenia i przechowywania żywności. Wyróżniają je „sprytne patenty”, czyli oryginalne rozwiązania, dzięki którym można sprawnie zadbać o dom. W maju 2017 r. odbyła się akcja testowania produktów.
Jak skutecznie wykorzystać kampanię urodzinową?
Kampania urodzinowa miała na celu budowanie lojalności klientów poprzez wysłanie maila bądź wiadomości SMS, jak również zwiększenie sprzedaży. Wiadomość zawierała życzenia urodzinowe oraz informację nt. specjalnej promocji na zakupy w sklepach L’occitane właśnie z tej okazji.
Badanie opinii klientów biznesowych – Nespresso
Firma Nespresso, należąca do Grupy Kapitałowej Nestle Polska, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą zaawansowanych technologicznie ekspresów oraz wysokogatunkowej kawy w kapsułkach. Oferta Firmy, poza klientem indywidualnym skierowana jest do biur, hoteli, restauracji oraz luksusowych butików. Niedawno, miała miejsca akcja serwisowa sprzętu dostarczanego przez Nespresso. W związku z tym firma zdecydowała się na badanie opinii wśród klientów biznesowych o wykonanej usłudze.
Jak Amnesty International korzysta z kampanii MMS podczas Maratonu Pisania Listów?
Maraton Pisania Listów Amnesty International odbywa się co roku w ramach świętowania Międzynarodowego Dnia Praw Człowieka (10 grudnia). Im więcej listów uda się napisać, tym większa szansa, że uda się poprawić los danego bohatera lub bohaterki. Celem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby osób, które mogą dołączyć do Maratonu Pisania Listów. W roku 2016 Maraton trwa od 1 do 11 grudnia.
Zastosowanie maili transakcyjnych przy realizacji Budżetu partycypacyjnego
SARE zostało wybrane przez Urząd miasta Warszawa na partnera technologicznego do realizacji projektu ‘Budżet partycypacyjny’. Zadaniem SARE było wsparcie techniczne automatycznej komunikacji w procesie głosowania wraz z obsługą panelu do głosowania. Mieszkańcy, wchodząc na dedykowaną stronę, mogli zagłosować na popierany przez siebie projekt online, a następnie potwierdzić swój głos poprzez kliknięcie w mailing. Dowiedz się, jakie korzyści płyną z zastosowania maili transakcyjnych!
Jak MyDeal zwiększył efektywność kampanii wykorzystując funkcję dynamicznego licznika?
Celem głównym było zaktywizowanie odbiorcy oraz przyspieszenie jego reakcji na kampanię poprzez dodanie licznika dynamicznego do kreacji. Dowiedz się, jak MyDeal zwiększył efektywność kampanii!
Wykorzystanie funkcji SAREscript w integracji z Magento
Magento jest platformą e-commerce. Szacuje się, że 30% sklepów internetowych używa właśnie Magento.*
Magento pozwala na zbieranie danych subskrybentów, obsługuje procesy single opt-in oraz double opt-in. Możliwe jest tworzenie szablonów, prostą personalizację oraz wysyłanie newsletterów o ustalonej porze.
Jak Sportnex wykorzystał SAREscript w cotygodniowym newsletterze?
Celem wykorzystania SAREscript przez Sportnex w newsletterze jest ciągłe i systematyczne zachęcanie użytkowników do odwiedzania serwisu, budowanie wizerunku platformy w świadomości klientów, zwiększenie ogólnej liczby licytacji oraz promowanie wybranych aukcji.
Konkurs sms „Chorzowskie Smaki 2013”
Cele
Konkurs sms „Chorzowskie Smaki 2013”, został zorganizowany przez SARE SA na zlecenie agencji .bringMore advertising dla Urzędu Miasta w Chorzowie.
Jak dotrzeć do właściwego klienta – skuteczna segmentacja
Skuteczna segmentacja gwarantem dotarcia do właściwego klienta. Kampania miała na celu rozbudowę bazy adresowej o nowe rekordy.
Jak dotrzeć do właściwego klienta czyli kilka słów na temat skutecznej segmentacji
Efektywna, automatyczna segmentacja behawioralna według Mosquito. Celem kampanii była wysyłka oferty specjalnej skierowanej do osób zainteresowanych określoną kategorią produktów (kids, buty, torebki).
Jak Uniwersytet Ekonomiczny z Poznania wykorzystuje e-mail marketing w komunikacji z absolwentami?
Celem wykorzystania e-mail marketingu przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu jest nawiązanie skutecznej i efektywnej komunikacji z absolwentami uczelni w zakresie poszerzania ich kompetencji. Dodatkowo klientowi zależało na rozbudowie bazy adresowej o kolejne rekordy. W komunikacji wykorzystano e-mailing, formularze zapisu do newslettera na stronie www oraz Facebooku, a także landing page.