Jak portal biznesradar.pl wykorzystuje marketing automation do analizy behawioralnej?

Celem wykorzystania platformy SAREhub do marketing automation i multichannel było pozyskiwanie wiedzy o preferencjach użytkownika i optymalizacja treści wysyłanych drogą elektroniczną. Ponadto, wdrożenie miało prowadzić do nawiązanie bliższej relacji z użytkownikami poprzez wykorzystanie kanału e-mail.

» Czytaj dalej

Mechanizm systemu ankiet – II Badanie Zjawiska Spamu w Polsce

Mechanizm systemu ankiet został wykorzystany w celu zebrania informacji do analizy w ramach II Badania zjawiska spamu w Polsce. Badanie ma charakter cykliczny, jego celem jest monitorowanie zmian w zakresie występowania spamu w komunikacji elektronicznej, a także w świadomości użytkowników Internetu. Badanie skupia się również na zagrożeniach i złych praktykach w kanale online. Dodatkowym celem było budowanie grupy docelowej, zainteresowanej działalnością Fundacji FORCE, w szczególności w zakresie przeciwdziałania spamowi.

» Czytaj dalej

OR większy o 400%, a CTR o 250% w sklepie Deni Cler Milano za sprawą marketing automation

Marka DENI CLER MILANO to elegancka, włoska marka odzieżowa. Od otwarcia pierwszego salonu w 1972 roku, przy prestiżowej Via Monte Napoleone w Mediolanie, DENI CLER ubiera kobiety świadome własnej kobiecości a przez to również wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku wprowadzając nową jakość do rodzimego świata mody. Współcześnie DENI CLER to doskonale rozwinięta sieć sprzedaży stacjonarnej, a także – od 2014 roku – internetowej.

 

» Czytaj dalej

Jak Politan zorganizował konkurs i stworzył Klub Ambasadorek Marki Gosia?

Marka Gosia to produkty do sprzątania, pieczenia i przechowywania żywności. Wyróżniają je „sprytne patenty”, czyli oryginalne rozwiązania, dzięki którym można sprawnie zadbać o dom. W maju 2017 r. odbyła się akcja testowania produktów.

» Czytaj dalej

Jak skutecznie wykorzystać kampanię urodzinową?

Kampania urodzinowa miała na celu budowanie lojalności klientów poprzez wysłanie maila bądź wiadomości SMS, jak również zwiększenie sprzedaży. Wiadomość zawierała życzenia urodzinowe oraz informację nt. specjalnej promocji na zakupy w sklepach L’occitane właśnie z tej okazji.

» Czytaj dalej

Jak Amnesty International korzysta z kampanii MMS podczas Maratonu Pisania Listów?

Maraton Pisania Listów Amnesty International odbywa się co roku w ramach świętowania Międzynarodowego Dnia Praw Człowieka (10 grudnia). Im więcej listów uda się napisać, tym większa szansa, że uda się poprawić los danego bohatera lub bohaterki. Celem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby osób, które mogą dołączyć do Maratonu Pisania Listów. W roku 2016 Maraton trwa od 1 do 11 grudnia.

» Czytaj dalej

Jak przeprowadzić badanie opinii klientów za pomocą SARE?

Oferta Nespresso, poza klientem indywidualnym, skierowana jest do biur, hoteli, restauracji oraz luksusowych butików. Niedawno miała miejsca akcja serwisowa sprzętu dostarczanego przez firmę. W związku z tym, zdecydowano się na przeprowadzenie badania opinii wśród klientów biznesowych o wykonanej usłudze.

» Czytaj dalej

Zastosowanie maili transakcyjnych przy realizacji Budżetu partycypacyjnego

SARE zostało wybrane przez Urząd miasta Warszawa na partnera technologicznego do realizacji projektu ‘Budżet partycypacyjny’. Zadaniem SARE było wsparcie techniczne automatycznej komunikacji w procesie głosowania wraz z obsługą panelu do głosowania. Mieszkańcy, wchodząc na dedykowaną stronę, mogli zagłosować na popierany przez siebie projekt online, a następnie potwierdzić swój głos poprzez kliknięcie w mailing. Dowiedz się, jakie korzyści płyną z zastosowania maili transakcyjnych!

» Czytaj dalej

Jak MyDeal zwiększył efektywność kampanii wykorzystując funkcję dynamicznego licznika?

Celem głównym było zaktywizowanie odbiorcy oraz przyspieszenie jego reakcji na kampanię poprzez dodanie licznika dynamicznego do kreacji. Dowiedz się, jak MyDeal zwiększył efektywność kampanii!

» Czytaj dalej

Wykorzystanie funkcji SAREscript w integracji z Magento

Magento jest platformą e-commerce. Szacuje się, że 30% sklepów internetowych używa właśnie Magento.*

Magento pozwala na zbieranie danych subskrybentów, obsługuje procesy single opt-in oraz double opt-in. Możliwe jest tworzenie szablonów, prostą personalizację oraz wysyłanie newsletterów o ustalonej porze.

» Czytaj dalej

Jak Sportnex wykorzystał SAREscript w cotygodniowym newsletterze?

Celem wykorzystania SAREscript przez Sportnex w newsletterze jest ciągłe i systematyczne zachęcanie użytkowników do odwiedzania serwisu, budowanie wizerunku platformy w świadomości klientów, zwiększenie ogólnej liczby licytacji oraz promowanie wybranych aukcji.

» Czytaj dalej

Konkurs SMS „Chorzowskie Smaki 2013”

Konkurs SMS „Chorzowskie Smaki 2013” został zorganizowany przez SARE SA na zlecenie agencji .bringMore advertising dla Urzędu Miasta w Chorzowie. Głosowanie odbywało się w terminie 04-24.11.2013 r. Komisja konkursowa miała wyłonić najciekawsze uzasadnienie wyboru restauracji, na którą Uczestnik oddał głos.

» Czytaj dalej

Jak dotrzeć do właściwego klienta – skuteczna segmentacja

Skuteczna segmentacja gwarantem dotarcia do właściwego klienta. Kampania miała na celu rozbudowę bazy adresowej o nowe rekordy.

» Czytaj dalej

Jak dotrzeć do właściwego klienta czyli kilka słów na temat skutecznej segmentacji

Efektywna, automatyczna segmentacja behawioralna według Mosquito. Celem kampanii była wysyłka oferty specjalnej skierowanej do osób zainteresowanych określoną kategorią produktów (kids, buty, torebki).

» Czytaj dalej

Jak Uniwersytet Ekonomiczny z Poznania wykorzystuje e-mail marketing w komunikacji z absolwentami?

Celem wykorzystania e-mail marketingu przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu jest nawiązanie skutecznej i efektywnej komunikacji z absolwentami uczelni w zakresie poszerzania ich kompetencji. Dodatkowo klientowi zależało na rozbudowie bazy adresowej o kolejne rekordy. W komunikacji wykorzystano e-mailing, formularze zapisu do newslettera na stronie www oraz Facebooku, a także landing page.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies