Restauracja w Internecie — aplikacja do zbierania zamówień

Funkcjonowanie gastronomii w sieci ma wiele odsłon. Gdzie szukają nas nasi klienci? Serwisy z jedzeniem, strona www restauracji widoczna w wyszukiwarce, media społecznościowe — wszystko to może okazać się istotnym elementem wspierającym sprzedaż na wynos. Teraz możemy pójść o krok dalej! Stworzyliśmy narzędzie, które wspiera sprawną obsługę klienta od prezentacji oferty, poprzez przyjęcie zamówienia, aż po analizę statystyk ze sprzedaży. Mowa o aplikacji mobilnej dla Twojej restauracji!

 

Po co restauracji aplikacja do zbierania zamówień?

 

W marcu 2020 r. 24,6 mln Polaków korzystało z urządzeń mobilnych do połączenia z Internetem[1]. To nieco więcej niż użytkowników desktopów, których było w ubiegłym miesiącu 24 mln. To zaś po raz kolejny potwierdza, że użytkownicy chętnie korzystają z urządzeń mobilnych. Posługują się nimi nie tylko do komunikowania się czy aktywności w social mediach, ale również poruszając się aktywnie w branży zakupowej czy gastronomicznej. Aplikacja restauracyjna pozwala stworzyć naszą własną, wygodną wersję mobilną restauracji służącą do zamawiania posiłków czy napojów.

 

Aplikacja restauracji to wygodna forma kontaktu i sposobu zamawiania zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego.

 

 

Panel obsługi zamówień pozwala porządkować zamówienia online, przyjmować je do realizacji, sprawdzać szczegóły oraz dane klienta czy dodawać notatki. Klient może dokonać wyboru opcji odbioru osobistego lub dostawy w określone miejsce. Może też zaznaczyć konkretną godzinę, na którą zamówienie powinno być gotowe oraz wybrać preferowany sposób płatności. Jest też na bieżąco informowany o etapie realizacji usługi. Aplikacja do zbierania zamówień pozwala więc na jeszcze sprawniejszy kontakt z naszymi klientami w dobie mobile.

 

Twoja restauracja online — jak to działa?

 

Aplikacja należy do jednej konkretnej restauracji i tworzona jest za każdym razem indywidualnie. Taki profil restauracyjny zawiera logo i dane firmy, dostępne formy płatności i dostawy, a także czas i koszty realizacji zamówienia. Do restauracji wgrywamy menu — dostępne dania opatrzone zdjęciami układamy w kategorie, które ułatwią klientowi poruszanie się po karcie dań. Od nas zależy, czy decydujemy się na pełne menu w aplikacji czy też wybieramy w tym celu ofertę specjalną. Warto zastanowić się nad specjalnymi promocjami — pamiętajmy, że grupa korzystająca z aplikacji będzie bardzo lojalna wobec naszej firmy, za co warto ją nagradzać. Menu może być w każdym momencie edytowane i uzupełniane. Po złożeniu zamówienia dane klienta trafiają do bezpiecznej bazy.

Aplikacja dla restauracji

Obraz 1. Aplikacja do przyjmowania zamówień online. Źródło: SAREsystem

 

Dodatkowe funkcje

 

Rozbudowana w przyszłości aplikacja będzie pozwalała rekomendować klientowi dania na podstawie wcześniejszych wyborów lub proponować produkty komplementarne, np. napój do obiadu. Klient zapisze ulubione potrawy i będzie mógł zobaczyć historię swoich zamówień. Chcąc stworzyć ograniczone w czasie promocje, określimy czas trwania konkretnej oferty, np. do menu weekendowego. Będziemy w stanie także ograniczyć liczbę konkretnych dań. W rozwiniętej aplikacji do zbierania zamówień naszym stałym klientom zaproponujemy program lojalnościowy czy vouchery zniżkowe. Zaś dla zamówień przekraczających wyznaczony próg automatycznie obniżymy do zera koszt dostawy. By zwiększyć przejrzystość menu, będziemy mogli wprowadzić specjalne oznaczenia, np. dania bezglutenowe, wegetariańskie, ostre czy dla dzieci. Wprowadzona zostanie nie tylko integracja z systemem kasowym, ale i z innymi narzędziami SARE, jak mailingi czy kampanie SMS. O ich wykorzystaniu wspominaliśmy szerzej w artykule Marketing automation w dobie kwarantanny.

 

Jak aplikacja do zbierania zamówień sprawdzi się w mojej restauracji?

 

Dlaczego warto wypróbować aplikację restauracyjną jeszcze dzisiaj? Aplikacja udostępniana jest pod marką restauracji, więc mamy szansę na jeszcze szerszą reklamę i skuteczny marketing rekomendacyjny, który w gastronomii sprawdza się bardzo dobrze. Aplikacja pozwala budować lepsze relacje z odbiorcami, ponieważ ułatwiamy im proces zamawiania i odbierania potraw. Dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie zaproponować niezwykle spersonalizowane oferty, a także pozostajemy z klientami w stałym kontakcie: od przyjęcia zamówienia, poprzez wszystkie etapy jego przygotowania, aż po komunikację po finalizacji usługi. Co więcej — komunikacja działa w obie strony. Klient będzie mógł ocenić nasze dania i inne elementy realizacji zamówienia, przez co ułatwi wybór innym, a i nam podsunie kolejne pomysły na rozwój. Dodatkowo — aplikacja do zbierania zamówień do końca czerwca dla wszystkich właścicieli lokali gastronomicznych jest zupełnie darmowa.

 

Chcesz skorzystać z aplikacji? Skontaktuj się z nami: marzena@sare.pl.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies