Realizuj kompleksowe kampanie, wykorzystując SAREsystem i SAREhub

Skuteczna komunikacja to taka, która nie tylko dociera do odbiorcy, ale jest też zrealizowana odpowiednim kanałem. Ponadto w łatwy sposób może zostać uzupełniona o dodatkowe działania. Dzięki systemom SARE i SAREhub zrealizujesz kompleksowe kampanie, wykorzystując różne kanały dotarcia do wszystkich osób, które zainteresują się Twoją działalnością.

Przygotuj odpowiednie komunikaty

 

W związku z zmianą sytuacji w kraju wprowadziłeś do swojej oferty nowe produkty? Proponujesz klientom atrakcyjne warunki dokonywania zwrotów albo darmową dostawę? SAREsystem umożliwia szybką realizację kampanii informacyjnej, w której możesz powiadomić Twoich odbiorców właśnie o takich działaniach. Możesz również dodać do Twoich mailingów sprzedażowych dodatkowy element, np. baner, który będzie o tym mówił.

Dzięki temu możesz zachęcić odbiorców do zrobienia zakupów w Twoim sklepie oraz poinformować o dodatkowych korzyściach, jakie mogą mieć z skorzystania właśnie z Twojej oferty. Ponadto jeśli posiadasz dodatkowo bazę numerów GSM, możesz zrealizować wysyłkę SMS do osób, które nie zareagowały na komunikat mailowy.

Zaplanuj ścieżki komunikacji na podstawie działań na stronie

System SAREhub posiada możliwość tagowania konkretnych użytkowników na podstawie podejmowanych na stronie działań. Narzędzia tego można użyć np. do otagowania użytkowników nazwami ulubionych marek, przeglądanych kategorii czy czasu spędzonego na stronie www. W późniejszym etapie nadane tagi można wykorzystać do realizacji kampanii za pośrednictwem maila, SMS lub web-push.

Inną możliwością jest nadawanie poszczególnym użytkownikom scoringu – dodawanie lub odejmowanie punktów za wykonanie określonych działań w systemie. Tak nadany scoring można wykorzystać do realizacji ekskluzywnych kampanii, np. informujących o ekstra rabatach tylko osoby, które są aktywne na stronie i w efekcie – uzyskały odpowiedni scoring.

Realizuj kompleksowe kampanie wykorzystując SAREsystem i SAREhub

Obraz. Przykład przyznawania punktów na stronie www. Źródło: materiały SAREhub

Nadawaj punktację – ustal ją na stałe lub resetuj, np. raz w miesiącu.

System SAREhub umożliwia monitoring nie tylko prowadzonych działań, ale także sprawdzenia np. wartości produktów dodanych do koszyka. Dzięki temu możesz automatycznie dobierać odpowiedni kanał komunikacji (mail/SMS/web-push) do różnych wartości zamówienia, składanych w Twoim sklepie.

Jeśli jesteś zainteresowany realizacją kompleksowych kampanii e-mail i sms – skontaktuj się z nami. kontakt@sare.pl

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies