Trendy w e-mail marketingu w 2021 roku
Jakie trendy czekają nas w e-mail marketingu? Jak przygotować newsletter w 2021 roku? Według prognoz specjalistów z branży marketingowej możemy spodziewać się małego powrotu do tradycji. Prawdopodobnie nasi odbiorcy po roku pełnym zaskakujących wydarzeń na świecie, będą poszukiwać spokoju i minimalizmu również w swoich skrzynkach odbiorczych. Sprawdźmy, co warto wziąć pod uwagę, tworząc mailing w 2021 roku, aby dopasować się do oczekiwań odbiorców.
Jak zwiększyć dostarczalność maili?
Dostarczalność maili to pewnego rodzaju wyznacznik, który wskazuje, czy wysyłane wiadomości docierają do skrzynek odbiorczych, czy wpadają do folderu SPAM. Jeśli korzystasz z e-mail marketingu musisz na bieżąco kontrolować, czy dostarczalność Twoich wiadomości utrzymuje się ciągle na wysokim poziomie. Co jednak należy zrobić, gdy gwałtownie spadnie? Poznaj kilka podstawowych zasad, których warto przestrzegać, aby Twoje wiadomości trafiły do odbiorców.
Jak stworzyć prawidłowe i bezpieczne hasło do konta?
Nasza świadomość dotycząca bezpieczeństwa danych online wciąż rośnie. Na co dzień zabezpieczamy nasze konta w różnorodnych serwisach czy aplikacjach odpowiednimi hasłami. Na części użytkowników wymuszają to same programy, które mają również odpowiednie wymagania co do długości i skomplikowania hasła. Jednych może to śmieszyć, dla innych być uciążliwe, ale przy coraz to nowszych metodach hakerów sprawa jest naprawdę poważna. Dowodem na to są głośne ataki na firmy technologiczne, szpitale czy serwisy sprzedażowe. Jakie więc powinno być bezpieczne hasło?
17. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej!
Rozpoczynamy kolejne Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Już po raz 17. razem z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, mające na celu monitorowanie zmian, które na przestrzeni ostatnich lat zaszły w e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Czy marketerzy w czasie pandemii nadal tak chętnie korzystają z komunikacji e-mail? Odpowiedz na pytania i podziel się z nami swoją opinią. Miej wpływ na rozwój e-mail marketingu!
Technologia AMP. Zaskocz odbiorcę dynamicznym mailem.
O sile technologii mobilnych mówi się już od wielu lat. Rynek ten ciągle rozrasta się i wyprzedza powoli urządzenia stacjonarne, o czym musi pamiętać każdy marketer zajmujący się e-commerce podczas planowania działań. Tylko tak jesteśmy w stanie nie tylko dogonić konkurencję, ale i spotkać naszego klienta. Co wspólnego ma z tym technologia AMP? Bardzo wiele! Ale zacznijmy od początku.
Sposoby na angażujący newsletter — gif i video w wiadomości e-mail
Użytkownicy lubią newslettery, ale też bez oporów rezygnują z subskrypcji, gdy tematyka wysyłek przestaje ich zajmować. Jak zadbać o to, by nasze wiadomości były ciągle interesujące dla odbiorców? Z pomocą przychodzą gify oraz format video w wiadomości e-mail, które z powodzeniem możemy zamieszczać w naszych kreacjach. Dobrze przygotowane zwiększają zaangażowanie użytkowników. Gify i video zaliczyliśmy również do najgorętszych trendów email marketingu w 2020 roku!
Automatyzacja e-mail marketingu – wiadomości follow up
Pozyskanie danych kontaktowych Klienta to dopiero połowa sukcesu. Kluczem do zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki jest właściwe ich wykorzystanie. Jednym z ważniejszych działań w tym obszarze jest automatyzacja marketingu poprzez przygotowanie i wysyłkę wiadomości follow-up.
Pakiet Bezpieczeństwa SAREsystem – bezpieczny e-mail marketing
Bezpieczeństwo wszelkich działań w sieci, przechowywanie danych, bezproblemowe wysyłanie i odbieranie wiadomości, to działania, które powinny być ważne zarówno dla Ciebie samego, jak i dla Twoich klientów docelowych. Powierzając swoje dane, konsument daje Ci wielki kredyt zaufania i aby go nie zawieść, warto postawić na sprawdzone i zabezpieczone przed różnymi atakami systemy. Sprawdź, co dokładnie oferuje Pakiet Bezpieczeństwa SAREsystem!
Zapisz się automatycznie do kalendarza klienta — wysyłka zaproszeń w systemie SARE
Organizowanie wydarzeń, które angażują odbiorców, to prawdziwe wyzwanie dla wielu firm. W formie eventu możemy przeprowadzić zarówno unikatową promocję, jak i webinarium, szkolenie czy przywitanie na rynku nowego produktu. Co zrobić, by na takim wydarzeniu zgromadzić jak największą liczbę uczestników? Jednym z rozwiązań jest możliwość wysłania zaproszenia na dany event, które po potwierdzeniu przez odbiorcę, automatycznie pojawi się w jego kalendarzu w programie pocztowym. O tej funkcjonalności SAREsystem wspominaliśmy także w artykule Funkcje systemu SARE — najnowsze aktualizacje, które zwiększą skuteczność Twoich kampanii! Sprawdźmy, jak dokładnie działa wysyłka zaproszeń.
Rozbudowa bazy e-mail – 9 skutecznych sposobów!
Zdobywasz nowych klientów, zapraszasz ich do subskrypcji newslettera, komunikujesz się z nimi na co dzień, a konsumenci chętnie powracają i polecają Twój sklep innym… Tak wygląda to w idealnym świecie marketera. Niestety w rzeczywistości zdobywanie nowych leadów, rozbudowa bazy e-mailowej i zachęcanie klientów do powrotu to niekończąca się praca, którą należy monitorować i wciąż udoskonalać, by przynosiła oczekiwane efekty. Na szczęście profesjonalne systemy do e-mail marketingu przejmują większość żmudnych i powtarzalnych zadań, a do Ciebie należy kreowanie sposobów na optymalne wykorzystanie dostępnych narzędzi!
API w SAREsystem – czym jest i jakie masz z niego korzyści?
Skuteczna i niczym niezakłócona komunikacja między programami informatycznymi, jego komponentami oraz aplikacjami zewnętrznymi jest bardzo ważna. Aby system do e-mail marketingu mógł działać sprawnie, przepływ informacji musi być płynny i zorganizowany. W systemie SARE zastosowaliśmy szereg rozwiązań, które pozwolą Ci na komfortowe i wygodne prowadzenie kampanii mailingowych.
SAREhub i SARESystem w Programie Partnerskim Revhuntera
SAREhub to przede wszystkim intuicyjne narzędzie marketing automation, którego zadaniem jest usprawnienie procesów sprzedażowych. System SAREhub zwiększa konwersje, a także podnosi sprzedaż, dzięki gotowym scenariuszom kampanii. By oferować swoim klientom jeszcze bardziej kompleksowe rozwiązania wchodzimy właśnie w kooperacje z platformą email retargetingową, działającą na bazach zewnętrznych, czyli Revhunterem.
5 ciekawych trendów w email marketingu
Jak budować relacje z klientami, docierać do nowych odbiorców i zwiększyć sprzedaż? Nie lekceważmy siły e-mail marketingu! To dziedzina, która wciąż się rozwija. W związku z tym, że to nadal główny sposób dotarcia do odbiorcy w sieci — warto ciągle poszerzać możliwości i wykorzystywać nowe sposoby na angażowanie użytkowników właśnie w tym kanale. Poniżej prezentujemy najlepszy trendy w email marketingu!
Korzystasz z Gmaila? Poznaj 3 nowe funkcje poczty
Gmail jest najpopularniejszym serwisem pocztowym z jakiego korzystają polscy użytkownicy. W XVI Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej aż 42% ankietowanych zadeklarowało, że używa tej aplikacji. Przyjrzyjmy się więc 3 nowym rozwiązaniom, jakie oferuje marketerom dostawca tej usługi. Z pewnością są to ciekawe funkcje Gmaila, które mogą wspomóc czy urozmaicić nasze wysyłki!
Jak dowiedzieć się więcej o nowych odbiorcach Twoich maili?
Kluczowym aspektem podczas przygotowywania komunikacji marketingowej jest odpowiednie targetowanie wysyłek mailowych. Aby móc odpowiednio dobrać bazę odbiorców do wysyłek, konieczne jest pozyskanie nowych kontaktów i informacji o nich. Część z nich muszą nam podać osobiście, część możemy uzyskać na podstawie osiągniętych wyników z poprzednich wysyłek.
E-mail i marketing automation – zachęć użytkownika do poznania Twojej oferty
Życie części społeczeństwa już jakiś czas temu przeniosło się w dużej mierze do sieci. Nie tylko pracujemy za jej pośrednictwem czy szukamy w niej rozrywki, ale – co najistotniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców – robimy zakupy i szukamy usługodawców. Stąd niezwykle ważne jest, by odpowiednio wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi i zachęcić klientów do zapoznania się z ofertą sklepu. Takimi narzędziami dysponują także SAREsystem i SAREhub – systemy do e-mail marketingu oraz marketing automation.
Realizuj kompleksowe kampanie, wykorzystując SAREsystem i SAREhub
Skuteczna komunikacja to taka, która nie tylko dociera do odbiorcy, ale jest też zrealizowana odpowiednim kanałem. Ponadto w łatwy sposób może zostać uzupełniona o dodatkowe działania. Dzięki systemom SARE i SAREhub zrealizujesz kompleksowe kampanie, wykorzystując różne kanały dotarcia do wszystkich osób, które zainteresują się Twoją działalnością.
Wirtualny lokal w internecie — wykorzystaj dostępne narzędzia dla e-commerce
Do tej pory działałeś głównie offline, a online było tylko dodatkiem? Przenosimy lokale do sieci! Niezależnie od tego, czy działamy w branży gastronomicznej, sprzedaży detalicznej czy usługach — czas zadbać o lepszą pozycję w sieci. Wspiera nas w tym szereg rozwiązań, zarówno darmowych, jak i tych płatnych, które w większości przetestujemy bezpłatnie przed ostateczną decyzją. Poznajcie dostępne narzędzia dla e-commerce.
Lockdown Twoich klientów — wykorzystaj go do budowy bazy e-mailowej
Czas kwarantanny możemy przesiedzieć, zastanawiając się nad przyszłością i kurczącymi się budżetami lub działając. My oczywiście stawiamy na rozwój! Właśnie teraz, gdy użytkownicy spędzają w sieci więcej czasu, mamy okazję prezentować się nowym odbiorcom i przyciągać ich do siebie z wykorzystaniem e-mail marketingu. Jak wykorzystać lockdown klientów do budowy bazy e-mailowej?
Testy ABX – zwiększ konwersję swoich wysyłek
Testy, testy i jeszcze raz testy. Niestety większość przedsiębiorców nadal nie dostrzega tak naprawdę ich potencjału. Według XVI Badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE okazuje się, że testy A/B/X realizuje tylko 49% respondentów. Wynik ten jest zaskakująco niski, ponieważ biorąc pod uwagę korzyść, jaką jest wyższa konwersja, to liczba osób, która podejmuje się testów powinna być o wiele większa. Jak ustawić testy ABX w kampaniach e-mail jak i sms, aby poprawić skuteczność swoich wysyłek?