Skuteczna komunikacja w modelu omnichannel. Jak to zrobić?

Wyobraźmy sobie sytuację, w której użytkownik wchodzi po raz pierwszy na stronę www firmy turystycznej w poszukiwaniu idealnych wakacji, ale nie potrafi się zdecydować. Potencjalny klient opuszcza stronę. Otrzymuje maila z spersonalizowaną ofertą wakacji, klika, jednak wciąż nie finalizuje transakcji. W tym momencie system marketing automation odnotowuje aktywność użytkownika na stronie i wysyła SMSa z rabatem zachęcającym do zakupu. Ostatecznie klient dokonuje transakcji. Mało tego, aby klient poczuł się całkowicie ukontentowany, otrzymuje pocztą tradycyjną torbę plażową z logo firmy i podziękowaniem za zakup. Witaj w świecie omnichannel!

» Czytaj dalej

Wiele kanałów, jeden klient

I cel też jeden: sprzedać w taki sposób, żeby klient wracał. Światem rządzą dziś ekrany: małe, średnie, duże. Ludzie żyją szybko i mają coraz większe potrzeby. Są otaczani tysiącami komunikatów o produktach i usługach. W sieci, prasie, telewizji… To, czy i w jaki sposób klient dokona wyboru, zależy w dużej mierze od marketerów. Ważna jest więc sprawna synchronizacja działań prowadzonych we wszystkich kanałach, którymi dysponuje firma.

» Czytaj dalej

Flowcharty – Skutecznie i szybko zarządzaj swoją bazą adresową

Obowiązkiem każdego, kto planuje wysyłkę jest precyzyjna analiza zachowania odbiorcy względem wysyłanej komunikacji. Dziś nie tylko powinniśmy staranie dobierać treści wysyłane do naszych klientów, ale planować wysyłki w taki sposób, aby zachęcić do interakcji i jednocześnie nie zasypać natłokiem informacji. Flowcharty skutecznie usprawnią ten proces.

» Czytaj dalej

Omnichannel, video i content marketing – co nas czeka w 2017 roku?

Pierwsze miesiące nowego roku to czas intensywnego planowania. Jeśli właśnie zastanawiasz się, jakie działania warto podjąć i jakie narzędzia do komunikacji będą najlepszym rozwiązaniem, podpowiemy, jak najskuteczniej prowadzić komunikację z klientami!

» Czytaj dalej

Marketing automation – bo liczy się efekt!

Każdy marketer stara się jak może, aby dostarczyć handlowcom dostateczną ilość dojrzałych do zakupu leadów. W tym celu wykorzystuje różne sposoby, by utrzymać z nimi więź, dowiedzieć się więcej o potrzebach i zdobyć ich sympatię. Pochłania to sporo czasu, a w przypadku braku odpowiednich narzędzi, również energii pracowników. A zatem czy można zmniejszyć koszty i jednocześnie przybliżyć się do upragnionego celu?

» Czytaj dalej