Jak oszczędzać czas z SARE?

SARE to nie tylko bowiem narzędzie do wysyłki e-maili czy komunikacji. To przede wszystkim platforma możliwości i… oszczędności. I o tym drugim aspekcie dziś będzie mowa. Dzisiejszy marketing zazwyczaj skupia się na mnogości narzędzi, na ich funkcjonalności, a docelowo monetyzacji klientów. Podąża również za trendami, co jest zupełnie naturalne.

» Czytaj dalej

4 marketingowe trendy, które musisz znać w 2015 roku!

Zmiany w mediach społecznościowych.
W ostatnich miesiącach Facebook wsłuchał się w głosy użytkowników i rozpoczął ograniczanie zasięgu organicznego dla profili firmowych. Statusy, zdjęcia czy filmy video będą z coraz mniejszą częstotliwością trafiać do odbiorców poprzez funkcję „Aktualności”.

» Czytaj dalej

Lead Generation w Afiliacji, czyli jakiej jakości są leady generowane w polskiej afiliacji

Salelifter (Grupa SARE SA), spółka specjalizująca się w marketingu efektywnościowym przeprowadziła analizę 98 tys. formularzy kontaktowych. Celem było sprawdzenie najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników pozostawiających swoje dane do dalszego kontaktu. Analiza została wykonana z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Expectus.

» Czytaj dalej

5 najważniejszych dla e-commerce trendów w e-mail marketingu

Tymczasem w e-commerce efektywność kosztowa jest szczególnie istotna, dlatego warto podążać za trendami i wykorzystywać coraz to nowsze możliwości oferowane przez systemy do e-mail marketingu. Aby wskazać właściwą drogę, krótko opiszę najważniejsze trendy:

» Czytaj dalej

Jak się bronić przed folderem spam?

Mimo, że od kilku lat widoczna jest tendencja zmniejszania się liczby otrzymywanych wiadomości typu spam (raport z 10. edycji badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE), ciągle mamy z nimi do czynienia w naszych skrzynkach pocztowych.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies