Wylądowaliśmy – warsztaty ESS2017 przeszły do historii.

Mnóstwo wiedzy, tysiące kilometrów, litry wypitej kawy i godziny spędzone na dyskusjach.
“Huston, wylądowaliśmy” – za nami trzecia edycja warsztatów Effective Sale Session!

» Czytaj dalej

Mały krok dla Twojego biznesu, wielki krok w sprzedaży!

Tak niewiele trzeba – tylko jeden krok by dotrzeć do komputera, tylko kilka klików, żeby zapisać się na warsztaty Effective Sale Session. Czym zaowocuje ten mały krok? W trakcie jednego dnia dowiesz się jak osiągnąć kosmiczne wyniki w sprzedaży. Sprawdź!

» Czytaj dalej

W 2017 roku dynamika wzrostu rynku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5%

Jaka przyszłość czeka rynek reklamowy w Polsce i na Świecie? Agencja mediowa Zenith przeanalizowała trendy na 2017 rok. W co warto inwestować i które branże czeka świetlana przyszłość?

» Czytaj dalej

SARE S.A. laureatem Nagrody Specjalnej konkursu Człowiek Roku portalu Rybnik.com.pl

„Spółka SARE to znakomity przykład, że można wejść w wielki świat, również giełdowy” – powiedział podczas wręczenia nagrody prezydent Rybnika Piotr Kuczera.

» Czytaj dalej

Grupa Kapitałowa SARE – świętujemy rok na GPW

15 lutego mija rok od debiutu Grupy Kapitałowej SARE na głównym parkiecie GPW. Jak zrodził się pomysł na stworzenie SARE, dokąd zaprowadził i co jeszcze przed nami?

» Czytaj dalej

Jak właściwie chronić dane osobowe?

Większość internautów nie wie, co tak naprawdę dzieje się z ich danymi (również osobowymi), które podają w internecie. Przez naszą nieuwagę i niewiedzę możemy stać się ofiarami cyberprzestępczości i handlu danymi. Przykłady możemy odnaleźć w niemal każdej branży.

» Czytaj dalej

W Grupie siła! Czas na nową Strategię Korporacyjną Grupy SARE

Właśnie opublikowaliśmy Strategię Korporacyjną Grupy Kapitałowej SARE na lata 2017-2019. Przed nami intensywny czas, w którym planujemy skupić się na zapewnieniu naszym klientom wzrostu sprzedaży poprzez efektywne innowacje w segmencie digital marketingu oraz mobile.

» Czytaj dalej

Konkurs "Urodzinowe rabaty"

CEL KAMPANII

Konkurs endo to kampania przygotowana z myślą o rozbudowaniu i.weryfikacji bazy adresów e-mail oraz co ważniejsze, stworzeniu narzędzia do behawioralnej wysyłki mailingowej, opartej na szczegółowej analizie ścieżki zakupowej klientów największego sklepu internetowego w kategorii dziecięcej w Polsce. SARE zapewniło zaplecze programistyczne w kampanii, której koncepcję przygotowała Agencja Up. Konkurs został przeprowadzony w dniach 9-31 marca 2012r.
» Czytaj dalej

O czym musisz pamiętać, zanim wyślesz newsletter?

Dobry newsletter dostarcza oczekiwanych treści. Zły – budzi niechęć. Choć newslettery przeżywają złoty wiek w e-marketingu, trzeba pamiętać o kilku zasadach, dzięki którym usatysfakcjonujemy swoich odbiorców.

» Czytaj dalej

SARE wśród najbardziej innowacyjnych firm w Polsce!

Miesięcznik Home&Market stworzył zestawienie najnowocześniejszych firm i usług w Polsce. Wyłoniono 15 najbardziej interesujących produktów, wśród których znalazł się SAREhub!

» Czytaj dalej

SARE wśród 25 najlepszych pracodawców 2016 roku według Gazety Finansowej!

Indywidualne podejście i motywowanie do osiągania celów, ale również możliwość spędzania czasu z rodziną. Tego wszystkiego, zdaniem ekspertów Gazety Finansowej, oczekują pracownicy. SARE znalazło się w wąskim gronie 25 nagrodzonych firm. Dlaczego warto z nami pracować?

» Czytaj dalej

E-mail bez tajemnic! Znamy wyniki XIII badania wykorzystania poczty!

Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88% ankietowanych! Dlaczego? Bo stawiają na content i szybki dostęp do informacji.

» Czytaj dalej

Black Friday? Cyber Monday? Tylko z SARE!

Właśnie rozpoczęło się szaleństwo wyprzedaży, które w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Sprawdź, jak skuteczna może być sprzedaż z SARE!

» Czytaj dalej

Święta mają zapach mandarynek!

Nie daj się zaskoczyć Mikołajowi i zaplanuj soczystą kampanię marketingową z drużyną #SAREnaŚwięta!

» Czytaj dalej

Natalia Hatalska: „Widać ostatnio renesans newsletterów”

Niektórzy twierdzą, że telewizja umiera, ale treści wideo stają się bardziej popularne. Coraz mniej czytamy, ale wciąż najważniejszy jest content. O najnowszych trendach opowiada Natalia Hatalska – analityk trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce.

» Czytaj dalej

SARE S.A. „Orłem innowacji”!

27 października w Teatrze Kamienica odbyła się ceremonia wręczenia nagród II edycji konkursu Rzeczpospolitej „Orzeł Innowacji”.  Nagrodę w kategorii „Innowacyjne narzędzie marketingowo-sprzedażowe” odebrało SARE S.A. za SAREhub – narzędzie do marketingu omnichannel.

» Czytaj dalej

INIS wśród najszybciej rozwijających się spółek w Europie

INIS sp. z o.o. znalazła się na 14. miejscu tegorocznej edycji rankingu Deloitte Technology Fast50 Central Europe. Wzrost obrotów o 855 proc. w ciągu ostatnich czterech lat zapewnił Spółce 5. miejsce wśród firm z Polski.

» Czytaj dalej

Czym jest spam? Znamy wyniki raportu Fundacji Force

Codziennie skrzynki pocztowe 98% ankietowanych zapychane są przez niechciane wiadomości. Na ich usuwanie 30% z nich przeznacza ponad 13 godzin rocznie! 

» Czytaj dalej

Lead generation za pomocą WiFi. Jak to zrobić?

Brzmi prosto, ale czy jest proste? No właśnie… i to jest temat, który warto przedyskutować. Bo jak to zrobić? Jak pozyskać nowego klienta, zamienić jego status na powracającego, no i najlepiej jeszcze stale uzupełniać deficyt nowych (bo stali się już powracającymi).

» Czytaj dalej

XIII Badanie Poczty Elektronicznej – czas start!

W tym roku Badaniem poczty zajmuje się Ania i Waldek – eksperci online marketingu z SARE. Długo myśleli nad koncepcją badania, analizowali wyniki ubiegłej edycji, czytali Wasze opinie i propozycje optymalizacji ankiety. Każdy dzień zaczynali od Badania poczty… oczywiście po porannej kawie!:)

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies