Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Wykorzystanie wysyłek cyklicznych – prosty przewodnik

Dla każdego, kto chce zoptymalizować swoje kampanie e-mailowe, wysyłki cykliczne mogą okazać się bardzo użytecznym narzędziem. Poniżej prezentujemy kroki, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać tę funkcję, dostarczając wiadomości docelowym grupom o wybranych interwałach czasowych. Pamiętaj, że wszystko zaczyna się od zrozumienia Twojego klienta i dostarczenia mu wartości, którą szuka.

Krok 1: Przygotowanie maili cyklicznych

Na początek, musimy przygotować wiadomości, które chcemy wysyłać w formie follow-up. Aby to zrobić, musimy utworzyć nową cechę w naszym systemie. Najpierw przechodzimy do Adresy → struktura bazy i tworzymy cechę o nazwie follow-up. Następnie klikamy przycisk dodaj nową cechę. Ważne jest, aby pamiętać, że wiadomości typu follow-up są realizowane w oparciu o wartość cechy przypisanej dla wybranej cechy w systemie.

Krok 2: Wybór rodzaju wysyłki

Z poziomu Mailing → wysyłanie, wybieramy mailing, który chcemy wysłać. Następnie określamy rodzaj wysyłki. W tym przypadku wybieramy wysyłkę cykliczną. Wypełniamy również pole nadawcy e-maila, e-mail nadawcy oraz tytuł. Dodatkowo wskazujemy adres e-maila testowego. Pamiętaj, że precyzyjne określenie tych elementów pozwoli na lepsze zarządzanie Twoją kampanią e-mailową.

Krok 3: Ustalanie filtrów

W trzecim kroku, wybieramy grupę, do której ma być realizowana wysyłka. Określamy również filtr prosty oraz filtr zaawansowany. Filtr prosty wskazuje, dla jakiej wartości cechy ma być wysłany dany NL. Jeśli wysyłamy pierwszy mailing, wybieramy follow-up=1, jeśli drugi to follow-up=2.

Aby przygotować filtr, wybieramy przycisk dodaj nowy filtr. W pierwszej kolumnie wybieramy cechę follow-up, a w trzeciej wpisujemy wartość, której ma odpowiadać wysłanie naszej wiadomości. Następnie tworzymy filtr SAREscript. Zaznaczamy checkbox użyj filtru zaawansowanego a następnie wklejamy kod: set_val('Follow-up',get_val('Follow-up')+1); Umożliwia on na zwiększenie cechy o 1. Ważne jest, aby pamiętać, że jeśli wysyłamy pierwszy mailing, nie wybieramy filtru prostego!

Krok 4: Planowanie wysyłek

Planując kolejną wysyłkę, należy pamiętać, aby zostały zaznaczone zarówno filtr prosty jak i zaawansowany. Następnie określamy termin realizowanych wysyłek, np. codziennie o godzinie 12:00. Pamiętaj, że odpowiednie zaplanowanie wysyłek jest kluczem do utrzymania zaangażowania Twoich klientów.

Podążając za powyższym przewodnikiem, z łatwością zrealizujesz kampanię e-mailową z wykorzystaniem wysyłek cyklicznych, co przyczyni się do zwiększenia skuteczności Twoich działań marketingowych.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy