Aby uruchomić SAREhub na stronie internetowej Klienta kluczowe są:
- wdrożenie kodu śledzącego na daną stronę internetową,
- integracja konta z bazą danych oraz systemem do web analityki.
Etapy te mogą odbywać się równocześnie, a po wdrożeniu kodu wystarczy powiadomić konsultanta.
Posiadając konto w SAREhub (oraz w SARE jeśli przewidują to kampanie) Klient może sam wykonać te operacje jako:
- zarządzający własną stroną internetową, mający dostęp do plików źródłowych i kodu strony,
- użytkownik posiadający dostęp do konta w wersji pełnej* (nieograniczonego funkcjonalnie i czasowo).
- pełne konto SAREhub (oraz SARE) zakłada przedzielony nowemu Klientowi konsultant.
*Dla użytkowników bez umowy chcących wypróbować działanie systemu przygotowaliśmy konto demo.
Konto demo jest ważne tydzień, uruchomiane jest na naszym środowisku: https://demo.sarehub.com/
Zapraszamy do zakładania kont na: https://sarehub.com/ przez skorzystanie z opcji „Wypróbuj konto demo”.
Zamieszczenie kodu na stronie internetowej Klienta:
- może wykonać za pomocą Google Tag Manager (konieczne jest otagowanie każdej strony),
- cały dostępny kod śledzący dostępny jest w naszej dokumentacji – którą posiada konsultant,
- kod podzielony jest na kategorie – jest do zamieszczenia według zamierzonych działań,
- w celu ułatwienia operacji wdrożenia kodu przygotowaliśmy stosowny panel w systemie
- panel dostępny jest z poziomu menu (Integracje – Web analityka – dodanie/edycja konkretnej integracji)
- wygenerowanie podstawowego kodu śledzącego do wdrożenia na stronę (do skopiowania),
- lub dodanie identyfikatora do panelu, jeśli użytkownik wcześniej wdrożył kod z dokumentacji,
- ważne, by wspomniany identyfikator pokrył się z domeną wskazaną w kodzie,
- panel umożliwia również późniejsze sprawdzenie poprawności wdrożenia kodu na stronie.
Integracja konta z bazą danych oraz systemem do web analityki:
- zintegrować można się z poziomu menu Integracji – bazy danych oraz analogicznie Integracji – web analityki
- użytkownik może wskazać istniejące konto w SARE (UID) bądź założyć nowe konto po wyborze opcji Zintegruj
- web analityka jest konieczna do śledzenie zdarzeń ze strony Klienta, a baza do działania na danych adresach
- jeśli Klient chce utworzyć konto w systemie mailingowym SARE zapraszamy na https://sare.pl/ bądź do kontaktu
- w ramach jednego konta SAREhub jest możliwość zintegrowania się jednocześnie z:
- jednym systemem WA ale z wieloma domenami i wielu integracji z bazą danych SARE
- dla niektórych działań (np. retargetingu) nie ma konieczności integrowania się z BD
- jednym systemem WA ale z wieloma domenami i wielu integracji z bazą danych SARE
- w ramach jednego konta SAREhub jest możliwość zintegrowania się jednocześnie z:
Sprawdzenie poprawności integracji:
Całość wdrożonych kodów na stronie można podzielić ze względu na funkcjonalność.
Klient ma możliwość sprawdzenia w systemie i na swej stronie poprawności tych kodów:
- podstawowy kod śledzący – niezbędny dla każdej funkcjonalności – do sprawdzenia w menu integracji w panelu
- kody koszykowe – do sprawdzenia w menu Raporty transakcyjne czy i jakie rejestrowane są zdarzenia koszykowe
- do obsługi porzuconego koszyka minimalny potrzebny kod to: dodanie produktów do koszyka i finalizacje koszyków
- obsługa sklepu internetowego wymaga również poprawności pliku Product Feed (z asortymentem sklepowym)
- zgodność samego PF można sprawdzić w menu Treści – Product Feed według daty ostatniej aktualizacji
- kolejne niezbędne elementy jak logika personalizacji, kampania oraz kreacja są konfigurowane w systemie
- kody web-push – niezbędne do funkcjonowanie powiadomień web-push na stronie
- oferujemy dwa sposoby według których powiadomienia mogą funkcjonować na stronie
- w zależności od sposobu jest to domyślne zapytanie przeglądarki bądź nasz komunikat pop-up z widget-em
- jeśli zapytanie bądź widget pojawia się na stronie Klienta, to oznacza to poprawność zamieszczonego kodu
Statystykę z powiadomień jak i poprawność wdrożenia można śledzić również z poziomu systemu z menu Raporty modułów
Całość zdarzeń na stronie można również sprawdzić z poziomu panelu dashboard w systemie:
- wszystkie zdarzenia – zarejestrowane zdarzenia na stronie (wliczając w to np. warunki czasowe na stronie tzw. ping),
- odsłony strony – każde odświeżenie strony bądź podstrony,
- zdarzenie koszykowe – wszystkie operacje koszykowe.