Prześledź 4 opisane niżej etapy i dowiedz się, jak obsługiwać nowo założone konto w SARE
Krok 1. – uzupełnij swoje dane kontaktowe i dane swojej firmy.. Te informacje uzupełniasz tylko raz, ale zawsze możesz je zaktualizować w przyszłości.
Niektóre rubryki możesz pominąć– te, które są wymagane oznaczyliśmy gwiazdką.
Krok 2. – konfiguracja Twojego konta poprzez wybór bazy i okresu, na jaki chcesz korzystać z systemu (okres zawarcia umowy). Warto pamiętać, że w zależności od wybranego pakietu, zmieniają się funkcje zawarte w pakiecie – a to oznacza, że im wyższy pakiet wybierzesz, tym dostępna będzie dla Ciebie większa ilość funkcji.
Jeżeli posiadasz bazę o mniejszym wolumenie, możesz dobrać dodatkowe funkcje, których koszty są doliczone do całości kwoty.
Kiedy podejmiesz już wybór i będziesz na etapie płatności nie zapomnij o tym, że wpłata jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu płatności online. W SARE akceptujemy trzy formy płatności, są nimi: PayPal, PayU i przelew.
Krok 3. – ustawienia Twojej bazy w zakładce Adresy-> Struktura Bazy
Struktura Bazy dzieli się na cechy podstawowe i rozszerzone. Rozszerzona struktura bazy posiada 3 typy cech: lista, tekstowy i liczba. Pamiętaj o tym, że w nazwie cechy system nie przyjmuje polskich znaków. Modyfikuj kolor i wielkość czcionki według swoich upodobań i wygeneruj kod jednym kliknięciem.
Krok 4. – Na koniec połącz się z Facebookiem. Dzięki temu możesz wstawić formularz subskrypcji, zbierać adresy email ze swojego fan page’a, a także umieścić wysłany mail/ newsletter na Facebooku.
Tym sposobem dobrnęliśmy do końca. Obsługa konta jeszcze nigdy nie była taka prosta!
Jeżeli jednak będziesz mieć jeszcze jakieś wątpliwości, pamiętaj o istnieniu zakładki „Pomoc”. Tam znajdziesz odpowiedzi na większość pytań związanych z systemem.