Wszystkie wpisy
SAREteam

SAREteam

Black Friday? Cyber Monday? Tylko z SARE!

Spis treści

Właśnie rozpoczęło się szaleństwo wyprzedaży, które w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Sprawdź, jak skuteczna może być sprzedaż z SARE!

Black Friday to szaleństwo zakupów

 

25 listopada tłumy klientów będą szukać najlepszych okazji i promocji. W kolejny poniedziałek (28 listopada) przypada Cyber Monday czyli święto sprzedaży w sklepach internetowych. W jaki sposób można przygotować się do tych dni i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe?

Po pierwsze – zachęć stałych klientów

Masz grupę stałych klientów, którzy subskrybują newsletter? Wyślij do nich wiadomość z informacją o specjalnej ofercie przygotowanej tylko na ten dzień i tylko dla stałych klientów! Spraw, by poczuli się docenieni i wyróżnieni.

Po drugie – zwiększ grupę odbiorców

Wielkie wyprzedaże i tłumy klientów w sklepach to doskonała okazja, by zbudować grupę zainteresowanych klientów, do których możliwe będzie późniejsze wysyłanie wiadomości i ofert. Wystarczy, że w tym dniu zorganizujesz konkurs, którego elementem będzie pozostawienie adresu e-mail, adres internetowy może być też kluczem do otrzymania dodatkowej promocji.
Pamiętaj jednak, że klient musi się zgodzić na otrzymywanie wiadomości!

Po trzecie – utrzymaj kontakt z klientami

Stworzenie bazy klientów to dopiero pierwszy krok. Dzięki systemowi SARE możesz być z nimi w stałym kontakcie – wysyłać spersonalizowane wiadomości („Witaj Mateuszu” brzmi dużo lepiej, niż samo „Witaj”, prawda?), informacje o promocjach czy ciekawych ofertach. Efekty swoich działań możesz monitorować na bieżąco w systemie SARE.

Po czwarte – daj klientowi to, czego oczekuje

Dzięki marketing automation możliwe jest docieranie do klienta ze spersonalizowaną ofertą. Przykład? Adam wszedł na stronę i zainteresował się produktem, jednak z jakiegoś powodu nie dokonał zakupu. SAREsystem umożliwia wysłanie do niego wiadomości np. z informacją o zniżce. Agata kupiła właśnie laptopa, być może zainteresuje ją również torba na laptopa albo monitor. SARE wychodzi naprzeciw klientom i zwiększa zyski sprzedawców. Chcesz się przekonać?

Po piąte – miliony nowych klientów

To nie piękny sen, tylko rzeczywistość. Dzięki integracji narzędzia SARE z bazami zewnętrznych adresów mailowych INIS, możliwe jest wysyłanie wiadomości do milionów klientów, którzy odwiedzają Twoją stronę internetową. Nawet jeśli dana osoba nie znajduje się w Twojej bazie adresów e-mail, możesz wysłać do niej informację z ofertą, albo zachęcić do zapisania się na newsletter.
Miliony nowych klientów i ogromne wzrosty sprzedaży? To rzeczywistość SARE. Sprawdź! Black Friday i Cyber Monday nadchodzą!

OKAZJA! Tylko w Black Friday i Cyber Monday 50% zniżki na ofertę świąteczną! Sprawdź!

Poprzedni

Święta mają zapach mandarynek!

Następny

E-mail bez tajemnic! Znamy wyniki XIII badania wykorzystania poczty!